Gå til innhold

Tannpine - men har ikke hull...

Anbefalte innlegg

Jeg var hos tannlegen på torsdagen. Hadde ikke hull, og fikk veldig skryt. Tannkjøttet var helt greit, fantes ikke tannsten eller noe. Han pusset bare over.

Men - nå har jeg fått tannpine! Klarer ikke å lokalisere smertene, vet bare at det er vondt! Men - jeg har jo ikke hull? Tannlegen tok røntgenbilder og undersøkte ordentlig. Jeg vet han er veldig flink, så jeg tror ikke han har oversett hull heller, egentlig.

Noen som kan fortelle meg hva dette er?! Jeg har ikke så lyst å bestille ny tannlegetime nå - det er en dyr hobby å besøke tannlegen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286948-tannpine-men-har-ikke-hull/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper det går over av seg selv. Hvor lenge har det vart? Man kan godt få uforklarlige nervesmerter i tennene uten at det er noe galt. Bihulebetennelse kunne også ha vært en mulighet, men da ville du vel ha merket det på andre måter i tillegg.

Er det ikke fordi han har pirket borti tannkjøttet og kanskje blottlagt litt av en tannhals eller noe? Jeg har ofte litt vondt etter tannlegebesøk, selv om alt er i sin skjønneste orden, dog ikke så vondt at jeg må ta smertestillende da.

Er det ikke fordi han har pirket borti tannkjøttet og kanskje blottlagt litt av en tannhals eller noe? Jeg har ofte litt vondt etter tannlegebesøk, selv om alt er i sin skjønneste orden, dog ikke så vondt at jeg må ta smertestillende da.

Satser på det. Har kjøpt ekstra smertestillende i dag, så jeg står det vel forhåpentligvis over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...