Gjest Hei33 Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Jeg er ekspert på å få parkeringsbøter. Det har midlertid gått veldig bra en stund nå. Tror det er 1 år siden sist... I dag var jeg midlertid uheldig igjen... Kan jeg nekte å akseptere boten når vakten ikke ga den til meg personlig eller rakk å feste den til bilen? Jeg var kun borte fem min fra bilen, og da jeg kom tilbake stod en vakt og skrev bot... Jeg bare satte meg inn i bilen og kjørte avgårde. Men jeg rakk å høre at han skulle sende boten i posten. Kan han det? Han fikk som sagt ikke gitt den til meg... 0 Siter
frosken Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Dette gir ikke grunnlag for å klage. 0 Siter
Nellie Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Selvsagt kan han sende den i posten, og du har ikke grunnlag for å klage. Har du stått ulovlig parkert, så teller det ikke at det er få minutter... Hvorfor tok du den ikke bare i mot? 0 Siter
Gjest j alba Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Ja det kan han. Det er ingen grunn til at du ikke skal betale denne boten. 0 Siter
Orio Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Tror du får problemer med å slippe unna med det argumentet der. :- ) 0 Siter
Gjest Hei33 Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Dette gir ikke grunnlag for å klage. He he, takk for svar alle sammen! Jeg får nok bare vente på bot i posten... :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Selvsagt har du ikke noe du skal ha sagt. Men du bør heller tenke litt på hvordan du parkerer. Det er ikke bare du som har rett på fremkommelighet. Det er en grunn for at parkeringsbestemmelsene er slik de er. Det har noe med at andre også skal kunne bevege seg fritt rundt omkring, det har også med trafikksikkerhet, så dette er ikke bare tullskap. Jeg skjønner godt hvis bøtene dine skjer ved at du står for lenge på oppmerkede plasser, men hvis du parkerer i hytt og pine er det mye mer alvorlig. 0 Siter
frosken Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 He he, takk for svar alle sammen! Jeg får nok bare vente på bot i posten... :-) Vi glemte visst i farten å uttrykke noe særlig sympati i forhold til at det er kjipt med parkeringsbøter...*s* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Gratulerer med ett år siden sist. Jeg klarte også ett år... 0 Siter
Sofline Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Parkerte du ulovlig, parkerte du ulovlig, uansett om parkeringsvakten rakk å gi deg boten eller ikke. Du burde kanskje tenke litt mer over hvor du parkerer. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.