Gå til innhold

Parkeringsbøter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ekspert på å få parkeringsbøter. Det har midlertid gått veldig bra en stund nå. Tror det er 1 år siden sist...

I dag var jeg midlertid uheldig igjen... Kan jeg nekte å akseptere boten når vakten ikke ga den til meg personlig eller rakk å feste den til bilen?

Jeg var kun borte fem min fra bilen, og da jeg kom tilbake stod en vakt og skrev bot...

Jeg bare satte meg inn i bilen og kjørte avgårde. Men jeg rakk å høre at han skulle sende boten i posten. Kan han det? Han fikk som sagt ikke gitt den til meg...

Skrevet

Selvsagt kan han sende den i posten, og du har ikke grunnlag for å klage. Har du stått ulovlig parkert, så teller det ikke at det er få minutter...

Hvorfor tok du den ikke bare i mot?

Skrevet

Ja det kan han. Det er ingen grunn til at du ikke skal betale denne boten.

Skrevet

Tror du får problemer med å slippe unna med det argumentet der. :- )

Skrevet

Dette gir ikke grunnlag for å klage.

He he, takk for svar alle sammen! Jeg får nok bare vente på bot i posten...

:-)

Skrevet

Selvsagt har du ikke noe du skal ha sagt.

Men du bør heller tenke litt på hvordan du parkerer. Det er ikke bare du som har rett på fremkommelighet. Det er en grunn for at parkeringsbestemmelsene er slik de er. Det har noe med at andre også skal kunne bevege seg fritt rundt omkring, det har også med trafikksikkerhet, så dette er ikke bare tullskap.

Jeg skjønner godt hvis bøtene dine skjer ved at du står for lenge på oppmerkede plasser, men hvis du parkerer i hytt og pine er det mye mer alvorlig.

Skrevet

He he, takk for svar alle sammen! Jeg får nok bare vente på bot i posten...

:-)

Vi glemte visst i farten å uttrykke noe særlig sympati i forhold til at det er kjipt med parkeringsbøter...*s*

Skrevet

Gratulerer med ett år siden sist. Jeg klarte også ett år...

Skrevet

Parkerte du ulovlig, parkerte du ulovlig, uansett om parkeringsvakten rakk å gi deg boten eller ikke. Du burde kanskje tenke litt mer over hvor du parkerer. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...