mrxx Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Ja der er nok du og min mann helt enige :-) vi tenker og analyserer for mye og vi ønsker å snakke om det ... :-) Derimot er det ingen garanti at men elsker hverandre livet ut selv om man har vært gift i 15 år. Vi er alle i stadig endring, og vi selv er nok i en fase nå hvor vi "våkner opp" etter en lengre småbarnsperiode. Jeg håper at dette er bare en periode, og håper selvfølgelig på at alt ordner seg igjen slik at jeg også føler meg sikker på hans kjærlighet og vilje til at vi skal leve resten av livet sammen :-) Enig i at ikke noe er statisk, men du ser det på måten han er på generelt, om han har forandret seg, om han ellers hjelper deg, er blid og koselig å ha med å gjøre osv. Det er ikke disse små ordene som er så viktig, men hans holdning til deg ellers, som sier mye mer enn tusen ord. Lillemus ga forresten et godt svar i så måte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/287001-hva-f%C3%A5r-deg-til-%C3%A5-f%C3%B8le-deg-elsket/page/2/#findComment-2303823 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Du har lett for å svare at "dere kvinner tenker og analyserer altfor mye". I de fleste tilfellene kan jeg være enig i dette, men ikke i dette tilfellet. Mener du for alvor at et langt forhold er en garanti for varig kjærlighet? I så fall bør du titte litt på skilmissestatistikken. Og jeg vet om flere som synes (eller trodde) at alt var bra, de hadde et godt sexliv og mange framtidsplaner sammen - så plutselig og uten forvarsel har den ene brutt ut etter 15-20 års ekteskap. Men kanskje kunne noen av diss bruddene ha vært forebygget hvis alle var like opptatt av å vise og vedlikeholde kjærligheten som fru usikker. Ikke ta det for gitt at alt er bra, men finne ut om det virkelig er det og jobbe for at kommunikasjonen og kjærligheten skal styrkes. Det er viktig å føle seg elsket. Nei, jeg mener ikke at at langt samliv alene er noen sikkerhet for noe som helst og det har jeg heller ikke påstått. Men det er i det daglige man ser dette, hvordan han er med å gjøre,hvordan han oppfører seg, om han har forandret seg osv. Det er ikke de små ordene, "jeg elsker deg" "er glad i deg" eller noe lignende,men hvordan han er i det daglige. Det jeg mente med at de hadde vært sammen så lenge, så burde de kjenne hverandre så godt at de klarte å lese hverandre så godt at hun visste noe om dette og hvor han står, uten at han sier så mye om det. Joda, dere kvinner analyserer og tenker for mye. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/287001-hva-f%C3%A5r-deg-til-%C3%A5-f%C3%B8le-deg-elsket/page/2/#findComment-2303830 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.