Gå til innhold

Problemer med utløsning utenom når samboeren er øverst

Anbefalte innlegg

Hei Gro! Jeg og min samboer forsøker å få barn, men det har dukket opp et lite dilemma. Etter flere år med runking har jeg lært meg opp en liten uvane med at jeg strammer litt nedentil i den muskelen som jeg innbiller meg er den som gjør at jeg kan holde igjen urinen når jeg tisser. Dette medfører da at jeg nærmest kan få utløsning på kommando. Problemet som da oppstår er jeg har problemer med å få orgasme og utløsning i andre posisjoner enn når samboeren min sitter øverst og "rir" meg. Vi har hørt at ikke det er den mest gunstige stillingen å bli gravid med, så som sagt skaper det et lite dilemma. Jeg vil jo så gjerne gjøre henne gravid, og gjerne gjøre sexlivet litt mer spennende enn å avslutte hver "akt" med at hun sitter øverst hver eneste gang. Det blir fort litt vane og motorisk føler vi. Er det noe preparat for å øke følelsen i penis igjen? Er redd jeg kanskje over årenes løp med min egen "måte" å runke på har nedsatt følelsen noe. Alternativt noen øvelser du kan anbefale? Alle tips mottas med takk. :)

Fortsetter under...

Om dere begge er normalt fruktbare spiller det nok ingen rolle om hun sitter oppå eller ligger under i det spruten kommer. Selv husker jeg at jeg gikk rett på do og skviset ut det jeg kunne av "sølet" etterpå, men gravid ble jeg alikevel.

Muligheten for å bli gravid er høyst til stede selv om hun rir deg. Men dere kan jo skifte stilling etter at du har fått orgasme, slik at hun legger seg på ryggen med bena i i været.

Det er bare å vri dere rundt, mens du fortsatt er inn i henne.

Det skal visstnok være noe som hjelper, selv om de lærde strides litt, så vet jeg at flere par har prøvd dette med hell.

Gro Isachsen, Sexolog

Skjønner behovet for variasjon. Det finnes ingen medikamenter for å få mer følsom penis. Det innlærte mønsteret er sannsynligvis basert på faste vaner, eller kanskje dine helt spesielle preferanser. Heldigvis kan vaner vendes. Prøv å avlære onanimønsteret ditt. Gjør små endringer om gangen, slik at du kjenner mestring underveis og ikke blir så frustrert at du går over til den vante stillingen for denne aktiviteten.Start forsiktig med å skift hånd. Så prøver du nytt grep, varier antall fingre du bruker og hvor hardt du holder. Når disse to, hånd og grep er innøvd kan du prøve å ligge på siden når du koser med deg selv. Når du har avlært det gamle mønsteret er ofte tiden inne til å eksperimentere med partner. Lykke til med graviditeten!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...