Gjest liten løve Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Type plysjaktig. Til voksne da. Har hatt en fra Marie Philippe lenge, men den begynner å bli sliten nå. Har lyst på en ny en som tåler mye bruk. Noen forslag? 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Jeg kjøpte en i går, på Tekstilfunn, kosta 350,- fra Oxford street. Kjempegod, men jeg aner jo ikke noe om kvaliteten ennå da. 0 Siter
Gjest liten løve Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Jeg kjøpte en i går, på Tekstilfunn, kosta 350,- fra Oxford street. Kjempegod, men jeg aner jo ikke noe om kvaliteten ennå da. Takk for tilbakemelding! Vi har ikke denne kjeden her hvor jeg bor. Får se når jeg skal ut og farte litt:) Helt utenom tråden i denne sammenheng så må jeg bare si at jeg er mektig imponert over måten du har lagt om livvstil på 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Jeg så LeneV hadde noen. Der har jeg kjøpt før og den var fin lenge. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 199,- på B-Young. Veldig gode! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.