Gjest gravid34 Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 er det farlig å bruke aluminiumklorid når man er gravid/ammer?? bruker det ca to ganger i uken, kanskje ikke så ofte heller.. men uten stinker jeg noe helt vannvittig og ingenting annet fungerer på meg så vil helst ikke slutte å bruke det.. men går det inn i blodet og inn i melken? står jo at det inneholder alkohol og andre sterke stoffer.. er veldig usikker nå! 0 Siter
Gjest gravid34 Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Hva bruker du det til? under armene, i armhulen 0 Siter
Sofline Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 under armene, i armhulen Nå tenkte jeg meg ikke særlig godt om her... Det ville stått å emballasjen hvis det ikke var å anbefale for gravide og ammende. Alkohol i parfyme mv. går ikke i melka. 0 Siter
Gjest gravid34 Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Nå tenkte jeg meg ikke særlig godt om her... Det ville stått å emballasjen hvis det ikke var å anbefale for gravide og ammende. Alkohol i parfyme mv. går ikke i melka. var det jeg tenkte også... men de sier jo at man ikke skal ta parfyme direkte på huden når man er gravid... men takk for svar 0 Siter
Sofline Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 var det jeg tenkte også... men de sier jo at man ikke skal ta parfyme direkte på huden når man er gravid... men takk for svar Ingen grunn til å være hysterisk! :-) 0 Siter
Gjest gravid34 Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Ingen grunn til å være hysterisk! :-) bra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.