Gå til innhold

Blødninger etter sex

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 22. Jeg har et barn på 2. Når jeg og forlveden min har sex og han tar meg "bakfra" så får jeg blødninger etterpå. Ikke slik at det er litt blod blandet med sperm når det renner ut, men skikkelig knallrødt blod kommer. Dette skjer KUN når vi tar denne stillingen. Jeg har vært hos legen min, men alt han sa var: "jeg kan ikke se no feil". Jeg hadde ikke lyst til å gå inn i detaljer om hva som skjedde så da spør jeg heller her.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287015-bl%C3%B8dninger-etter-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Blødning ved samleie skyldes i de fleste tilfeller at det er en ’ektopi’ eller ’erythroplaki’ på mormunnen. Det vil si at det er rikelig med slimhinne som er rik på blodkar som lett brister ved berøring. At det bare kommer i en samleiestilling skyldes kanskje at mormunnen blir spesielt berørt. Si til legen at du blør ved samleie uten at du behøver å gå i detaljer. Man kan forsøke laserbehandling ved en slik blødning, men det kan ofte komme tilbake. Det er helt ufarlig, men du bør sjekkes for mulig infeksjon, polypp eller annet som også kan gi slik blødning. Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...