Gå til innhold

muskelsmertesyndrom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest linnea24

Er ikke dette det samme som fibromyalgi.....?

Min diagnose fra spesialist er kronisk muskelsmertesyndrom, fra fastlegen er diagnosen fibromyalgi.

Jeg fikk først 70% uføretrygd og etter to år 100%, begge varig uføretrygd, men var for noen år siden.

Det er det samme som fibromyalgi.Jeg har søkt om tidsbegrenset ufør,da de mener jeg er for ung til varig ufør.Godt å høre at du fikk innvilget ufør med denne diagnosen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287017-muskelsmertesyndrom/#findComment-2304266
Del på andre sider

Det er det samme som fibromyalgi.Jeg har søkt om tidsbegrenset ufør,da de mener jeg er for ung til varig ufør.Godt å høre at du fikk innvilget ufør med denne diagnosen.

Ja, og ikke hadde jeg problemer med å få det heller. Først foreslo spesialisten 50%, saksbehandler rådet meg til å søke om 70% (hadde ikke trodd det...kanskje hun hadde samme diagnose....) noe jeg gjorde for passet i forhold til min daværende jobb og inntekt. Måtte noe senere "kaste inn håndkle" og var bare en proformasak å få trygden opp til 100%. Møtte hyggelige og forståelsesfulle mennesker hele veien jeg, både leger og de på trygdekontoret. Husker kun en lege som var sur og negativ, var liksom sånn at hvis jeg klarte å kle av meg og å løfte en liten eske fra gulvet så var det ikke noe som feilte meg.....ekkel fyr forresten, men siden jeg måtte innom flere så gjorde ikke dette noe utslag i mitt tilfelle. Var kun varig uføretrygd dengang. Stå på!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287017-muskelsmertesyndrom/#findComment-2304364
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...