Gå til innhold

Blir ikke gravid jeg heller.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet med p-pillen januar 2007.

Trinordiol.hadde da brukt de i 7 år. og lurer på hvor lenge tar det før virkestoffet er ute av kroppen?

og når jeg kan regne med at det skjer noe.

Vi er begge er 42 år og syns det haster litt med å få barn.

hvor lenge må man prøve selv før man kan få hjelp?

Gjest pepperoni
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva du mener med å få hjelp, men jeg er redd du er for gammel til å få prøverørsbehandling hvis det er det du har i tankene. Selv private klinikker har en aldersgrense på 40 år.

Skrevet

En regel er at man skal ha prøvd i ett år før man blir utredet videre om man ikke blir gravid. Og det kan ta lang tid før man kommer i normale syklus etter p-pilleslutt. Det i kombinasjon med din alder gjør at jeg nok ville kontkatet lege nå selv omd et ikke har gått ett helt år. Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...