Gjest Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Hvis jeg er sykemeldt i min faste stilling,kan jeg ved å si nei til sykepengene jobbe for en annen annen arbeidsgiver? 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Kan jeg aldri tenke meg. Sykemelding er legens vurdering av hvorvidt du er i stand til å jobbe eller ikke, ikke en mulighet til å forsøke andre jobber. 0 Siter
Advokat Thomas Myran Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Hei! Enten er man sykemeldt, og jobber ikke, eller så er man frisk og skal friskmeldes. Det gjelder uansett hvilken arbeidsgiver du jobber for. Hvis du mener at du er frisk nok til å jobbe, må du friskmelde deg. Hvis du jobber for en annen arbeidsgiver, må de klarerer dette med din opprinnelige arbeidsgiver. Thomas Myran Advokat 0 Siter
Gjest EvyM Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 I utgangspunktet skal det kunne gå an - for eksempel hvis det er en annen type jobb der det du er sykmeldt for ikke hindrer deg? Men du bør klarere dette med lege og arbeidsgiver selvfølgelig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.