Gå til innhold

Kunne dette skjedd hos deg?

Anbefalte innlegg

Gjest Til de i forhold.
Skrevet

Vi skulle på besøk slik at barna fikk leke med barna til noen venner av oss. Jeg hadde migrene og lå i seng, og jeg spurte sambo om han ikke kunne ta barna med. Nei, så ville han heller avlyse. Heldigvis ble jeg bedre etter å ha tatt medisiner, men jeg syntes godt han kunne gått uten meg. Jeg ville ikke avlyse besøk noen timer før fordi en person ikke var i form, når den andre kunne tatt barna med. Senere spurte han meg ikke hvordan jeg hadde det, og det er noe jeg savner. Ja, at han bryr seg. Overrreagerer jeg på dette kanskje?

Skrevet

Det kunne skjedd her også. Han er ikke tankeleser og tenker ikke alltid som meg så ting må sies rett ut. Og noen ganger må en gi hint og minne om at en trenger litt trøst, kos, massasje eller hva det skulle være.

Gjest Til de i forhold.
Skrevet

Det kunne skjedd her også. Han er ikke tankeleser og tenker ikke alltid som meg så ting må sies rett ut. Og noen ganger må en gi hint og minne om at en trenger litt trøst, kos, massasje eller hva det skulle være.

Jeg sa at jeg ikke var god, og han så dessuten at jeg lå lenge før jeg sto opp.

Skrevet

Det ville ikke skjedd her. Jeg har også migrene iblant, og da tar samboer mer enn gjerne med seg barna ut en tur. Han er nesten i overkant omsorgsfull iblant..

Skrevet

Er disse vennene like mye begges venner? Jeg tror at jeg også hadde avlyst hvis de jeg skulle til var mest min manns venner og han ikke kunne blitt med.

Når det gjelder deg, så var det vel ikke så rart at han ikke ga deg spesiell omsorg når du så raskt ble bra igjen.

Gjest Til de i forhold.
Skrevet

Er disse vennene like mye begges venner? Jeg tror at jeg også hadde avlyst hvis de jeg skulle til var mest min manns venner og han ikke kunne blitt med.

Når det gjelder deg, så var det vel ikke så rart at han ikke ga deg spesiell omsorg når du så raskt ble bra igjen.

"Er disse vennene like mye begges venner? Jeg tror at jeg også hadde avlyst hvis de jeg skulle til var mest min manns venner og han ikke kunne blitt med."

De er begges venner.

"Når det gjelder deg, så var det vel ikke så rart at han ikke ga deg spesiell omsorg når du så raskt ble bra igjen"

Jeg var dårlig fra fredag til i dag. Men om man ligger noen timer med migrene eller er dårlig med noe annet skal man liksom ikke kunne få omsorg? Hvor lenge må man være syk for at en annen skal bry seg da?

Skrevet

Jeg sa at jeg ikke var god, og han så dessuten at jeg lå lenge før jeg sto opp.

Jeg har problemer med rygen for tida og det hender jeg har spurt om å få litt massasje. Da gnir han i 4 sekunder på ryggen min. hehe :-) Vi har mye å gjøre i hjemmet for tiden og han blir nesten irritert om jeg ikke bidrar noe særlig og om jeg for eksempel legger meg nedpå litt enda han vet jeg sliter med ryggen. Han er en omsorgsfull og snill person, men det vises ikke alltid og kanskje ikke akkurat når jeg har behov for det. Slike ting kan en jo snakke om og prøve å gjøre noe med om en føler det er viktig.

Skrevet

Jeg kunne godt avlyst i et slikt tilfelle ja.

Min kjære hadde nok kommet til å spørre hvordan det gikk om jeg var syk ja. Da jeg lå i influensa tidligere i år mens han var borte på jobb så ringte han hver dag for å høre hvordan det gikk. Koselig.

Skrevet

"Er disse vennene like mye begges venner? Jeg tror at jeg også hadde avlyst hvis de jeg skulle til var mest min manns venner og han ikke kunne blitt med."

De er begges venner.

"Når det gjelder deg, så var det vel ikke så rart at han ikke ga deg spesiell omsorg når du så raskt ble bra igjen"

Jeg var dårlig fra fredag til i dag. Men om man ligger noen timer med migrene eller er dårlig med noe annet skal man liksom ikke kunne få omsorg? Hvor lenge må man være syk for at en annen skal bry seg da?

Du fortalte ikke at du hadde vært dårlig i flere dager, så det klarte ikke jeg å gjette. Det er søndag i dag, så at en person ligger litt lenger enn vanlig da, trenger ikke å bety at vedkommende er syk.

Du kan ikke vente at vi skal kunne gi gode svar når du forteller så lite.

Gjest Til de i forhold.
Skrevet

Du fortalte ikke at du hadde vært dårlig i flere dager, så det klarte ikke jeg å gjette. Det er søndag i dag, så at en person ligger litt lenger enn vanlig da, trenger ikke å bety at vedkommende er syk.

Du kan ikke vente at vi skal kunne gi gode svar når du forteller så lite.

Jeg trodde ikke det hadde noe å si om jeg var syk kort eller lenge.

Gjest etter det 5 første frustrerende fulgte 20 lykkelige..
Skrevet

De er begges venner.

Men hvorfor vente til bare noen timer før Dere skulle i besøk når du var dårlig i flere dager? Du må iallfall lære deg at viss du skal få en god å hensynsfull ektemann må du kansje lære han det, for menn (mange av dem iallfall) er ikke født med slike omsorgsgener som vi kvinner men de har ett beskytterinstinkt som er sterkt og det må du lokke frem så snart du har en tjangs :-)

Skrevet

Jeg trodde ikke det hadde noe å si om jeg var syk kort eller lenge.

Jeg syns typen din kunne tatt med seg barna og latt deg få fred hjemme for å bli frisk. Jeg vet hva migrene er. Det er fryktelig. Hos oss ville det vært en selvfølge at min samboer som ikke engang er er far til barna tar over om jeg er så syk.

Skrevet

Det ville ikke skjedd her. Jeg har også migrene iblant, og da tar samboer mer enn gjerne med seg barna ut en tur. Han er nesten i overkant omsorgsfull iblant..

Kan jeg få din mann, og så kan du få min?! :) hihi

Skrevet

Kan jeg få din mann, og så kan du få min?! :) hihi

Hadde du spurt for to uker siden så, men nå har han fridd så jeg må nok beholde ham ;o)

Skrevet

Hadde du spurt for to uker siden så, men nå har han fridd så jeg må nok beholde ham ;o)

Søren... For sent ute altså :)

Gjest Til de i forhold.
Skrevet

Til lykke med forestående bryllup! :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...