Gjest Pyttan Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Jeg har fridd til min kjære og fått ja:) Vi skal forlove oss om en mnd. Jeg lurer på hva slags ringer som brukes og om man graverer noe i ringene. I så fall. Hva skal stå der? Noen gode forslag? 0 Siter
Gjest som dere vil Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Alt er helt opp til dere. Etter min definisjon er dere allerede forlovet, det skjer når dere bestemmer dere for å gifte dere / den ene frir og får ja. Om dere velger å sette på glatte gullringer nå (eller ved selskapet / anledningen om en mnd dere kaller forlovelsen) eller under vielsen er helt opp til dere. Det blir mer og mer vanlig i Norge å gjøre som de gjr i de fleste andre vestlige land, at hun får en forlovelsesring, og at de glatte gullringene settes på først under vielsen. Men skal man være forlovet lenge før man gifter seg, kan det jo være hyggelig at han også har en ring allerede nå. Dere kan gravere hverandres navn i ringene nå, og så får dere de pusset blanke og gravert inn vielsesdatoen før bryllupet. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 www.lykkeringene.no Disse ringene kan bestilles i en hvilken som helst Mestergull butikk. Her kan man altså konstruere sin egen ring. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Vi har gravert inn "Din XXX" og "Din YYY" i våre ringer, men ingen dato. ) Har heller ikke satt noen bryllupsdato vi, da det uansett blir en del år frem i tid av flere grunner. 0 Siter
Gjest grunge Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 www.lykkeringene.no Disse ringene kan bestilles i en hvilken som helst Mestergull butikk. Her kan man altså konstruere sin egen ring. Du kan da ingenting om noe som helst, så hvorfor kommer du med forslag? 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 vi har gravert inn din ++++++ og din ++++++ og dato... holder for meg:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.