Gå til innhold

Forlovelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fridd til min kjære og fått ja:) Vi skal forlove oss om en mnd. Jeg lurer på hva slags ringer som brukes og om man graverer noe i ringene. I så fall. Hva skal stå der? Noen gode forslag?

Gjest som dere vil
Skrevet

Alt er helt opp til dere.

Etter min definisjon er dere allerede forlovet, det skjer når dere bestemmer dere for å gifte dere / den ene frir og får ja.

Om dere velger å sette på glatte gullringer nå (eller ved selskapet / anledningen om en mnd dere kaller forlovelsen) eller under vielsen er helt opp til dere. Det blir mer og mer vanlig i Norge å gjøre som de gjr i de fleste andre vestlige land, at hun får en forlovelsesring, og at de glatte gullringene settes på først under vielsen. Men skal man være forlovet lenge før man gifter seg, kan det jo være hyggelig at han også har en ring allerede nå.

Dere kan gravere hverandres navn i ringene nå, og så får dere de pusset blanke og gravert inn vielsesdatoen før bryllupet.

Skrevet

www.lykkeringene.no

Disse ringene kan bestilles i en hvilken som helst Mestergull butikk. Her kan man altså konstruere sin egen ring.

Skrevet

Vi har gravert inn "Din XXX" og "Din YYY" i våre ringer, men ingen dato. :o) Har heller ikke satt noen bryllupsdato vi, da det uansett blir en del år frem i tid av flere grunner.

Skrevet

www.lykkeringene.no

Disse ringene kan bestilles i en hvilken som helst Mestergull butikk. Her kan man altså konstruere sin egen ring.

Du kan da ingenting om noe som helst, så hvorfor kommer du med forslag?

Skrevet

vi har gravert inn din ++++++ og din ++++++ og dato... holder for meg:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...