Gå til innhold

skal jeg spørre om date?

Gjest hva skal jeg evnt skrive

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en bekjent på byen igår. Vi pratet ganske lenge, han spanderte noen drinker på meg og vi hadde det veldig hyggelig sammen. Jeg begynte å tulle med at min mor (som alltid har likt han veeeldig god), synes det hadde vært så hyggelig om han kom på søndagsmiddag (nå ble det tatt litt ut av sammenheng men jah...uansett), han sa at det hadde vært hyggelig men at det kanskje hadde vært bedre med en date først, for evnt søndagsmiddag. Vi satt og spøkte lenge med dette og utveklset tilslutt tlf nr. Han sa at han synes jeg skulle sende han en melding idag og spørre om date.

Jeg har egentlig litt lyst til å sende en melding, men jeg aner ikke hva jeg skal skrive. Vi var jo begge fulle igår, men jeg er ganske sikker på at han husker samtalen vår for han virket ikke så full... bare glad. Uansett, noen forslag til hva jeg kan skrive?

Skrevet

Hvorfor ikke? Jeg synes du skal gjøre det. Tenk deg hvor gøy det må være da :-)

Skrevet

"Vi var jo begge fulle i går". Det er så jævla typisk nordmenn ute. Kan ikke ta intiativ eller kontakt uten å drikke. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Fy faen for en ukultur dere har.

Gjest tror ikke det...
Skrevet

Nei, jeg synes ikke du skal spørre om date. For det første er det for tidlig og for det andre tror jeg neppe han vil gå ut med deg.

Skrevet

Jeg synes heller ikke du skal be ut vedkommende. Det kan neppe komme noe godt ut av det.

Skrevet

Nei, jeg synes ikke du skal spørre om date. For det første er det for tidlig og for det andre tror jeg neppe han vil gå ut med deg.

Det aner meg at "hurrynet" "tror ikke det" "jølsen" og "baloo_79" er samme person.

Hvorfor skulle han ikke ville gå ut med meg da?

Skrevet

Det aner meg at "hurrynet" "tror ikke det" "jølsen" og "baloo_79" er samme person.

Det samme tenker jeg ;)

Ikke bry deg om de sure kommentarene!!

Selvsagt kan du sende ham en SMS! Bare koselig det:)

Skrevet

For all del hvis du har lyst til å be han på date så gjør du det. Litt vanskelig å vite hvilken ord du skal bruke, men det finner du utav.

Lykke til:)

Skrevet

Selvsagt spør du om det hvis du har lyst til det. Han har jo oppfordret deg til det også.

Så er det en idiot i tråden her ser jeg, antagelig samme person som har skrevet flere innlegg. Noen er ikke helt friske.

Skrevet

Jeg synes heller ikke du skal be ut vedkommende. Det kan neppe komme noe godt ut av det.

Hvorfor kan det ikke komme noe godt ut av det? De kan bli gode venner og kanskje det fører til noe mer, hvem vet. De liker jo hverandre og hva er det du mener ikke vil komme godt ut av det?

Skrevet

Jøøs, har vi synske her? Dette er absolutt ingen bra idè.

Her i livet må man ta sjansene når de kommer og dette er en fin sjanse for denne personen.

Det er absolutt ikke for tidlig. Hva mener du at skal skje før den tidlige fasen er over? Jeg regner med at disse det gjelder er voksne personer som er over barnehagestadiet der de skal gå rundt og lure på dette i flere dager.

Skrevet

"Hei, takk for sist! Når skal vi ta den daten vi diskuterte? Har du tid til lunsj på onsdag?"

Skrevet

Det er jeg også ganske sikker på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...