Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med en gutt i 4 mnd.Litt flaut å si det,men vi "hopper av i svingen".

Hvilke erfaringer har dere.Jeg vil helst slippe å begynne på pillen.Vi har tenkt til å bruke kondom,men det går til h*# hver gang...

Skrevet

"Hoppe av i svingen-metoden" er nok den dårligste prevensjonsmetoden man kan bruke. Det er en metode som kan være grei dersom man vet at det ikke er krise å bli gravid. Hvis man absolutt ikke kan tenke seg å få barn ennå, så bør man virkelig bruke et trygt prevensjonsmiddel!

Skrevet

Hvis du vil unngå graviditet så er det en svært usikker metode. Hvorfor vil du ikke bruke p-pilla? Er det andre ting du kunne prøvd, for eksempel p-sprøyte, p-stang eller noe?

Gjest hakkenosignaturidag
Skrevet

Første "hopp-av-i-svingen" her i huset er nå 17 år..

Skrevet

Vi er voksene begge to,så et barn kunne vi klart,men det er altfor tidlig.kansje om et par år.noe av grunnen til at jeg ikke vil ta hormoner er pga jeg er over 30.hvordan er da sjansen for å bli gravid seinere hvis jeg beg på pilla nå.Har gått på pilla i 11 år slutta for snart 3 år siden..

Skrevet

Tja... jeg er gravid nå på grunn av tenkt kondombruk. Men jeg ble gravid bare noen måneder før planlagt, og det regner jeg ikke med gjelder deg. P-piller er en fin ting synes jeg.

Skrevet

Tja... Jeg sier bare: kom ikke og syt og vær fortvilet den dagen mensen ikke kommer. Ta ansvar dersom det er alt for tidlig for dere å få barn sammen og bruk prevensjon!

Skrevet

Hva med p-sprøyte i stedet for piller? Den tas bare hver 3. måned, og glemmes ikke, siden du må innom legekontoret for å få den.

• 2 uker senere...
Skrevet

Veldig dårlig erfaring med den metoden, det er datteren vår et levende eksempel på :-) Vi benyttet den mellom to barn, så det var ikke krise om jeg ble gravid, for vi skulle likevel ha et barn til. Men hun kom 6 mnd før vi hadde tenkt da :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...