Gå til innhold

Dama mi...

Gjest Leif Markus

Anbefalte innlegg

Gjest Leif Markus
Skrevet

Jeg har fått meg en fantastisk kjæreste, og vi har vært sammen litt over halvåret. "Problemet" er kommer fra en annen kultur, og ikke er vant til å bruke BH... Jenta har store og flotte pupper - som slett ikke får plass i hånda mi, og jeg er redd for at de vil bli ødelagt dersom de bare "henger og slenger". Er også redd for at hun kan bli mobbet for å ikke ha BH. Har noen av dere damer noen gode argumenter jeg kan bruke ovenfor henne? Og gjærne også tips til hvordan man kan venne seg til å bruke BH/evt. "behagelige" typer ??

På forhånd takk.

Skrevet

Dersom de ikke henger så skjønner jeg ikke hvorfor det gjør noe at hun ikke bruker BH. Selv har jeg ganske faste pupper og synes det er veldig deilig og gå uten BH, men det kommer såklart også litt ann på hva jeg har på meg.

Skrevet

Hvis hun blir mobbet for å ikke gå med BH, er det jo tydeligvis ikke noe hun bryr seg om, så det synes jeg i hvert fall ikke du skal bekymre deg over. BH-bruk har ingen praktisk betydning til daglig. Jeg antar hun fortsatt er ganske ung og spretten...

Skrevet

Synes du det er ekkelt, siden du spør om det?

Jeg tror dama di må gjøre som hun vil.

Skrevet

Hvis hun blir mobbet for å ikke gå med BH, er det jo tydeligvis ikke noe hun bryr seg om, så det synes jeg i hvert fall ikke du skal bekymre deg over. BH-bruk har ingen praktisk betydning til daglig. Jeg antar hun fortsatt er ganske ung og spretten...

''BH-bruk har ingen praktisk betydning til daglig. ''

Du har små a-cups eller? Jeg hadde knapt fungert uten bh...

Skrevet

''Jeg antar hun fortsatt er ganske ung og spretten...''

Men akkurat det varer vel neppe evig dersom puppene er såpass store og hun ikke bruker BH?

Skrevet

''BH-bruk har ingen praktisk betydning til daglig. ''

Du har små a-cups eller? Jeg hadde knapt fungert uten bh...

Jeg liker heller ikke å gå uten BH, men de henger ikke og slenger hvis jeg ikke bruker BH. Jeg tror jeg har B-cup for tiden.

Skrevet

''Jeg antar hun fortsatt er ganske ung og spretten...''

Men akkurat det varer vel neppe evig dersom puppene er såpass store og hun ikke bruker BH?

Tja, jeg vet ikke jeg. Det er jo ikke sikkert hun beveger seg så mye.

Skrevet

Jeg tviler på at de går i stykker uten BH.

Bh var jo også mye mer valgfritt før her i Norge også...lurer litt på hva slags kultur hun kommer fra?

Jeg pleide å gå uten BH da jeg var ung...fikk ikke hengepupper av den grunn:-)

Skrevet

Jeg liker heller ikke å gå uten BH, men de henger ikke og slenger hvis jeg ikke bruker BH. Jeg tror jeg har B-cup for tiden.

Spretne b-cup er drømme-puppene for meg! :o) Her i gården gjorde tyngdekraften sitt inntog omtrent i 17-årsalderen og b-cup er et forlengst tilbakelagt stadium. Men jeg skulle gjerne hatt det.

Skrevet

Spretne b-cup er drømme-puppene for meg! :o) Her i gården gjorde tyngdekraften sitt inntog omtrent i 17-årsalderen og b-cup er et forlengst tilbakelagt stadium. Men jeg skulle gjerne hatt det.

Jeg er veldig usikker på puppestørrelsen min for tiden. Graviditeten setter sine spor. Jeg regner ikke med det blir like lett å gå uten BH etter amming. :-)

Skrevet

Tja, jeg vet ikke jeg. Det er jo ikke sikkert hun beveger seg så mye.

*knegg* Synes jeg ser for meg en _meget_ passiv dame...;-)

Skrevet

*knegg* Synes jeg ser for meg en _meget_ passiv dame...;-)

Dem er det en del av, vet du... :-)

Skrevet

Dem er det en del av, vet du... :-)

*teller takbjelker*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...