Gå til innhold

øverst

Anbefalte innlegg

Hei, du -- men de menn du har vært med kan vel umulig ha vært særlig opptatt av utseendet. Så du må ha d e n personligheten.

Hehe jeg har nå alltid fått høre at jeg er veldig pen....Jeg ble sjokka første gang jeg hørte det...13 til 14 år....senere som ung voksen og i tyve årene...jeg ble sett på som pen. nå nærmer jeg meg 40....jeg er 38...min mann er 44 og 6 år eldre enn meg. Jeg har nok alltid kommet litt lettvint ut av dette med utseende. Nå derimot ser jeg jo selv at jeg eldes. Men med alderen så forandres blikket også.

Men jeg har aldri vært særlig forfengelig av den grunn! Jeg er en guttejente....Kanskje nettopp av den grunn er det uvant å kjenne myke litt løse lår og at man har mave...når jeg er vant til å være slank og mager og fast.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287072-%C3%B8verst/page/2/#findComment-2305005
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo vente med å sitte øverst til du blir litt mer trygg på han.

Puppene dine vet han er små, hvis de er det. Du klarer jo ikke å skjule det.

Selvsagt er det turn off hvis du har BH og singlet hele tiden, det hadde jeg ikke orket i det hele tatt. Da blir det lite kroppskontakt og svært kjedelig.

Vær stolt av de puppene du har, det er jo jenta vi menn er glad i og ikke puppene.

Det er bra at menn kan si dette litt klart til jenter! Jenter kan ha en forestilling om at menn er bare opptatt av utseende og sex appeal som da i jenters verden er utseende. Min erfaring er at menn tenner på kvinner! Slik kvinner tenner på menn! Og i min verden er det helt fjernt at jeg skal måtte ha en slags hollywoodklisje av en mann for å bli tent. jeg blir tent av hele mennesket og hvem han er....sånn er det for meg! Noen kilo ekstra betyr lite.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287072-%C3%B8verst/page/2/#findComment-2305017
Del på andre sider

Det er bra at menn kan si dette litt klart til jenter! Jenter kan ha en forestilling om at menn er bare opptatt av utseende og sex appeal som da i jenters verden er utseende. Min erfaring er at menn tenner på kvinner! Slik kvinner tenner på menn! Og i min verden er det helt fjernt at jeg skal måtte ha en slags hollywoodklisje av en mann for å bli tent. jeg blir tent av hele mennesket og hvem han er....sånn er det for meg! Noen kilo ekstra betyr lite.

Helt enig, men det kommer jo litt an på _hvordan_ han sier til henne at utseendet ikke er alt, slik at det ikke blir en slags understreking av at hun jo ER mindre pen/sexy etc;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287072-%C3%B8verst/page/2/#findComment-2305068
Del på andre sider

Er veldig enig med deg. Det er mange modeller vi ser rundt omkring, særlig på tv, men det er ikke så mange av dem som tenner meg noe særlig. Jeg må for det første like ansiktet og personligheten, gjør jeg ikke det, så tenner jeg ikke på resten heller, selv om kroppen kan være sexy som f....

Noen kilo for mye kan være svært lekkert faktisk. Som du sier, det er helheten vi tenner på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287072-%C3%B8verst/page/2/#findComment-2305355
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...