Gå til innhold

Nå er jeg grinete...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis Brann tar gullet blir jeg skikkelig deppa. Bare tanken på breiflabbene som triumferer med Bergenstrynene sine gjør meg skikkelig amper.

Gjest heiabrannnn
Skrevet

Haha, jeg håper virkelig at Brann tar gull og Viking sølv :-) da blir høsten en vakker tid allikevel.

Skrevet

Da håper jeg på at Brann vinner, og at du legger ut en nutt av deg selv på youtube. Link mottas med takk ;o)

Gjest hakkenosign
Skrevet

Haha, jeg håper virkelig at Brann tar gull og Viking sølv :-) da blir høsten en vakker tid allikevel.

Jeg synes Rosenborg er helt enestående:-)

Tenk at de er så generøse at de lar andre få sjansen et år:-)

Heia RBK!!!

Skrevet

Håper også at Brann tar gull og viking sølv!

Spesielt håper jeg at Mons Ivar Mjelde endelig får lønn for sitt mangeårige strev!

Skrevet

Fy flate... Eneste som suger mer er muligens Molde.

Brann er jævla møkkalag. Ferdig med det. Stavangerfolk er drittfolk. Ferdig med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...