musikeren Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Hvis Brann tar gullet blir jeg skikkelig deppa. Bare tanken på breiflabbene som triumferer med Bergenstrynene sine gjør meg skikkelig amper. 0 Siter
Gjest skal Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 :-D Her har du et å ergre deg over! 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 heia brann.. vi skal vinne serien i år ) 0 Siter
Gjest heiabrannnn Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Haha, jeg håper virkelig at Brann tar gull og Viking sølv :-) da blir høsten en vakker tid allikevel. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Da håper jeg på at Brann vinner, og at du legger ut en nutt av deg selv på youtube. Link mottas med takk ;o) 0 Siter
Gjest hakkenosign Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Haha, jeg håper virkelig at Brann tar gull og Viking sølv :-) da blir høsten en vakker tid allikevel. Jeg synes Rosenborg er helt enestående:-) Tenk at de er så generøse at de lar andre få sjansen et år:-) Heia RBK!!! 0 Siter
fresja Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Haha, jeg håper virkelig at Brann tar gull og Viking sølv :-) da blir høsten en vakker tid allikevel. Håper også at Brann tar gull og viking sølv! Spesielt håper jeg at Mons Ivar Mjelde endelig får lønn for sitt mangeårige strev! 0 Siter
musikeren Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Skrevet 2. oktober 2007 Haha, jeg håper virkelig at Brann tar gull og Viking sølv :-) da blir høsten en vakker tid allikevel. Fy flate... Eneste som suger mer er muligens Molde. Brann er jævla møkkalag. Ferdig med det. Stavangerfolk er drittfolk. Ferdig med det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.