Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wow, 2 av som sang duetten "One" var vanvittig flinke. Han heter Glenn tor jeg? Ganske beskjeden. Hun hdde sorte og blå klær, og lyse fletter. Utrolige stemmer! Håper de kommer blandt de 10 beste.

De, der han var 17 og hun 25 imponerte meg også...

Og han ene med den lille gitaren, som jobbet med psyk. utviklh. var også bra!

Mine favouritter så langt:)

Jeg er 27 år, men klarer virkelig ikke slutte å engasjere meg i Idol...!

Gjest skikkeligfanjeg
Skrevet

Haha :-) jeg er 40+ og nikoser meg med programmet, utrolig gøy å ha noe felles å diskutere (som vi virkelig liker) med mine nieser også.

Ja Glen har jeg lagt merke til og håper virkelig han blir blandt topp ti men min store favoritt heter Timian, han gir meg virkelig gåsehud med sin stemme.

Skrevet

Haha :-) jeg er 40+ og nikoser meg med programmet, utrolig gøy å ha noe felles å diskutere (som vi virkelig liker) med mine nieser også.

Ja Glen har jeg lagt merke til og håper virkelig han blir blandt topp ti men min store favoritt heter Timian, han gir meg virkelig gåsehud med sin stemme.

Ja, Timian glemte jeg. Han er også en av mine favoritter:)

Blir en spennende høst..!

Gjest skikkkeligfanjeg
Skrevet

Ja, Timian glemte jeg. Han er også en av mine favoritter:)

Blir en spennende høst..!

Men har du peiling på hvordan det blir etter at 24 er plukket ut til videre deltakelse ?? , for det er vell en endring her, mener det var ganske mange sendinger med 8 (10) deltakere og at 2 gikk videre fra vært program eller husker jeg feil...

Gjest også idol-fan
Skrevet

Hehe...jeg er eldre enn deg, men synes også det er gøy å se på Idol.

Glenn og hun damen har spilt mye sammen i ved et utested i Stavanger. Alltid gøy å gå der, for de er virkelig flinke og det er en fryd å høre på!

Ennå så mange ganger jeg har både sett og hørt dem, koblet jeg det ikke når jeg så dem på Idol hehe... ble gjort oppmerksom på det av noen andre.

Skrevet

Hehe...jeg er eldre enn deg, men synes også det er gøy å se på Idol.

Glenn og hun damen har spilt mye sammen i ved et utested i Stavanger. Alltid gøy å gå der, for de er virkelig flinke og det er en fryd å høre på!

Ennå så mange ganger jeg har både sett og hørt dem, koblet jeg det ikke når jeg så dem på Idol hehe... ble gjort oppmerksom på det av noen andre.

Så morro da! Kunne gjerne tenkt meg å høre de live jeg også ja...:)

Skrevet

Men har du peiling på hvordan det blir etter at 24 er plukket ut til videre deltakelse ?? , for det er vell en endring her, mener det var ganske mange sendinger med 8 (10) deltakere og at 2 gikk videre fra vært program eller husker jeg feil...

jeg vet ikke helt hvordan de skal gjøre det når det bare er 24 igjen.. før var det slik ja, at det var 5 program med 10 deltagere og 2 gikk vidrer(Eller med 8 slik som du sa, jeg husker ikke helt...:)

Kanskje de bare lurer de?:)

Skrevet

Vi har sett på så langt, jeg har aldri fulgt med tidligere. :o) Nå er jo de mest pinlige luket bort så det blir kanskje mer interessant å følge med? Kommer ikke til å stemme uansett og jeg regner med jeg kommer til å glemme å se på når kjæresten er borte. :o) Men det er litt artig ja!

Skrevet

Jeg er eldre enn deg og synes Idol er topp underholdning! :-)

Enig i at Glenn & flettedama var kjempeflinke! I det hele tatt synes jeg at det er veldig mange av dem som nå er såpass gamle at de ikke kunne ha deltatt etter de tidligere reglene er veldig flinke. Det er nok en større andel av de unge som har urealistiske tanker om sin egen sangstemme.

Skrevet

Ikke vet jeg, men jeg tenkte at de kanskje skal ha noe ala USA der de jo har hatt publikumsutstemming av en og en fra omtrent det antallet? Dvs at de har hatt "12 beste damer" og "12 beste menn", og så har man gradvis redusert disse gruppene til man står igjen med de 6 beste fra hver før de slår sammen.

Skrevet

Hvordan gikk det med Anne Lene som gråt så fælt. Gikk hun videre?

Skrevet

Hvordan gikk det med Anne Lene som gråt så fælt. Gikk hun videre?

Jeg er ikke helt stø på navn, men jeg tror hun har gått videre... Også i dag, så hun er blant de 24... Var iallefall ei som gråt mye, og tror hun het Anne Lena:)

Skrevet

Jeg er ikke helt stø på navn, men jeg tror hun har gått videre... Også i dag, så hun er blant de 24... Var iallefall ei som gråt mye, og tror hun het Anne Lena:)

Jeg er heller ikke så stø på navn, men akkurat henne husket jeg, og jeg så henne også i dag. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...