Gå til innhold

råd om fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at samleie kan sette igang fødselen.

Jeg selv gikk lang lang tur med to av barna da jeg begynte å bli lei:-) De kom i løpet av ett døgn:-)

Skrevet

Du bør ikke gjøre alskens krumspring for å få fødselen i gang. Prøv heller å slappe av og samle krefter til fødselen starter. Så lenge det ikke er modent for fødsel hjelper det lite hva du gjør for å sette det i gang.

Skrevet

Faktisk er det å knulle i vei som kan hjelpe. Det har sikkert ikke mannen din noe i mot heller:-)

Skrevet

Kroppen din føder når den er klar. Nyt heller den siste babyfrie tiden ved å samle krefter til fødselen og månedene etter, det er mindre slitsomt å være høygravid enn å ha en nyfødt.

Gjest dritt lei nå-
Skrevet

Faktisk er det å knulle i vei som kan hjelpe. Det har sikkert ikke mannen din noe i mot heller:-)

faktisk ikke, jeg sier at vi skal ha sex for å prøve å få fart på saker og ting. men han vil virkelig ikke ha sex når jeg er gravid. føler han kommer ani ungen.. som alle manfolk sier.. har ikke hatt sex siden august no... men skal nok få lurt han inn i senga:o)

Skrevet

faktisk ikke, jeg sier at vi skal ha sex for å prøve å få fart på saker og ting. men han vil virkelig ikke ha sex når jeg er gravid. føler han kommer ani ungen.. som alle manfolk sier.. har ikke hatt sex siden august no... men skal nok få lurt han inn i senga:o)

Ok, sånn å forstå. Jeg er nok stikk motsatt av din mann, jeg synes at gravide jenter er råsexy, så jeg siklet så det holdt mens kona var gravid:-)

Gravide jenter er noe frodig, lekkert, fruktbart og fint.

Gjest dritt lei nå-
Skrevet

Ok, sånn å forstå. Jeg er nok stikk motsatt av din mann, jeg synes at gravide jenter er råsexy, så jeg siklet så det holdt mens kona var gravid:-)

Gravide jenter er noe frodig, lekkert, fruktbart og fint.

skal vi være venner hehe... hadde han sagt det samme:) han synes jeg er fin og sånn, men fikser ikke det med sex.. samme var det med kompissen, men siste uken måtte han:) nå sitter jeg å koser meg med bringebærblad te :)

Skrevet

skal vi være venner hehe... hadde han sagt det samme:) han synes jeg er fin og sånn, men fikser ikke det med sex.. samme var det med kompissen, men siste uken måtte han:) nå sitter jeg å koser meg med bringebærblad te :)

Så dere sitter hver for dere og koser dere, du med bringebærblad te og han med høyehånda, hehe.

Vi er forskjellig, noen liker ikke dette andre tenner på det. Men jeg har hørt om mange tilfeller hvor menn ikke liker å ha sex med gravide jenter.

Jeg liker det i alle fall veldig godt. Men det er nok ikke stort å gjøre med, tenner han ikke, så tenner han ikke, ingen kan tvinge han til det heller.

Gjest dritt lei nå-
Skrevet

Så dere sitter hver for dere og koser dere, du med bringebærblad te og han med høyehånda, hehe.

Vi er forskjellig, noen liker ikke dette andre tenner på det. Men jeg har hørt om mange tilfeller hvor menn ikke liker å ha sex med gravide jenter.

Jeg liker det i alle fall veldig godt. Men det er nok ikke stort å gjøre med, tenner han ikke, så tenner han ikke, ingen kan tvinge han til det heller.

tror faktisk ikke han bruker høyre hånden heller.. jeg er jo hjemme 24/7 så er ikke mye han er aleine til å kose seg.. er litt slem der kanskje :P

men han får tilbudet fra meg ganske ofte, tror bare han mister al lyst nå som ungen skal komme.. er vel noen som reagerer på den måten også...

rart at folk er så forskjellige...

Skrevet

tror faktisk ikke han bruker høyre hånden heller.. jeg er jo hjemme 24/7 så er ikke mye han er aleine til å kose seg.. er litt slem der kanskje :P

men han får tilbudet fra meg ganske ofte, tror bare han mister al lyst nå som ungen skal komme.. er vel noen som reagerer på den måten også...

rart at folk er så forskjellige...

Ja, jeg har hørt om de som mister all lyst når unger er på vei og lenge etter at den har kommet. Det er noe merkelig greier.

Men du får kose deg med magen en stund til, selv om du er lei. Rett ryggen og vit at du er sexy og flott:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...