Gjest apple Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Noen som vet hvordan jeg kan komme raskest fram fredag til søndag, 11-13 januar? MÅ over, or trodde det gikk masse direktefly. Det gjør det viss ikke lengre.... Bytte med knapp margin vinterstid har jeg dårlig erfaring med; avising av vingene kan ta lang tid! Bytte med god margin, noe bedre, men da blir det vanskelig å rekke det jeg skal fredag ettermiddag. Kunne evnt. dratt torsdag kveld (etter arbeidstid), men valgene virker ikke særlig større da. Spørsmålet blir: er det like greit å vente til "like før", og se om det dukker opp noe, eller er det best å bestille et eller annet nå? 0 Siter
flowy Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Har du søkt på sas.no? Jeg vet ikke hva du synes er knapp margin, men det er over to timer på bytte i København. Det burde vel holde. Vet ikke når på ettermiddagen du har en avtale, men flyet er fremme 12.45. 0 Siter
Gjest apple Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Har du søkt på sas.no? Jeg vet ikke hva du synes er knapp margin, men det er over to timer på bytte i København. Det burde vel holde. Vet ikke når på ettermiddagen du har en avtale, men flyet er fremme 12.45. Takk, flowy! Kan nok hende jeg ender opp med SAS, ja. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.