Gjest eva69 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hei. Jeg så at du har svart en annen dame på siden angående kunstig inseminasjon. Jeg skal også i gang med dette og lurer på noen av svarene. 1. Du sa at man en mest fruktbar i 3 dager som avsluttes av el. Gjelder ikke dette de som blir gravide på den "vanlige måten" da sædcellene lever i flere dager. Jeg trodde at cellene måtte møte egget akkuratnår el finner sted. Dvs at iom at sædcellene ved kunstig ins. er opptinet og kun lever i 24 timer så må vel inseminasjon skje max 24 timer innen el. Dette er slik jeg har forstått det, men det er kanskje feil. 2. Du antydet at hun hadde prøvd 3 ganger så har hun prøvd lenge. Er det lenge? Er det ikke mange som prøver lenger enn dette? Vet at det er mange som forsøker lenger enn det i Danmark. Mister litt håpet om det er slik at man antageligvis ikke får det til om man ikke har lykkes 3 ganger. Ps. Jeg er 38 år. Har tatt FSH og progesteron som var på 10 og 64 Husker ikke hvilen verdi som hørt til hvilken prøve, men den ene ble tatt på dag 21 og den andre på dag 3.. UL viste normale eggstokker med egg i og en enkamret cyste på 20 mm på høyre eggstokk. (mai 2007). Håper ikke det høres ut som jeg prøver å rette på svarene dine eller sette deg på plass. Jeg er bare veldig nysgjerrig iom at jeg skal i gang selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/287108-undrer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.