Gå til innhold

Fam Værhår - hva skjedde med Flower?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fra tid til annen sett hele/deler av episoder om familien Værhår på Animal Planet, og alltid har Flower som vanlig vært "dominant femal" i flokken.

Men i helga så jeg en episode der det kom frem at Flower var død, og datteren Rocket Dog hadde tatt over.

Men hva skjedde med Flower egentlig?

Skrevet

Jeg googla på meercat manor, og etter litt leting fant jeg ut at hun ble bitt og drept av en slange da hun prøvde å beskytte ungene sine.

Jeg syns faktisk det var trist da jeg leste det. Enda det sikkert er et år eller mer siden det ble spillt inn.

hidi, the scorpion
Skrevet

Tror hun ble drept.... Jeg klarer ikke å se på dem lenger, litt for mye slossing og krangling for meg ;(

Skrevet

Jeg googla på meercat manor, og etter litt leting fant jeg ut at hun ble bitt og drept av en slange da hun prøvde å beskytte ungene sine.

Jeg syns faktisk det var trist da jeg leste det. Enda det sikkert er et år eller mer siden det ble spillt inn.

Takk for det, jeg fant også litt mer om dette på wikipedia. Det er jo naturens gang, da, men trist likefullt.

Jeg så en episode forleden hvor stakkars Mozart ble drept av et rovdyr, mens hennes sylferske beiler lette etter henne. *snufs*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...