Gjest Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 synes det virka så enkelt alt sammen. Sa opp min avtale med gammelbanken om å ha visakort og diverse. De blei sure, og jeg sa jeg var lei alle deres gebyrer. Jeg måtte til og med betale gebyr for å avslutte to av mine kontoern etter maaange års kundeforhold. Nå er jeg glad jeg har skifta til Skandiabanken. Håper jeg får lån der også etterhvert. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Er fornøyd som Gjensidige Bank-kunde jeg.. Like gebyrfri og til tider billigere lån også.. og litt tryggere med et solid varemerke også da Håper også på lån snart:) 0 Siter
Cinthia Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Bankansatte som blir sure når en kunde avslutter sitt kundeforhold virker svært lite profesjonelt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Men skandiabanken gir ikke visakort til folk som har under 200 000 i året. Ganske sprøtt synes jeg og har derfor konto i yabank i steden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.