Gå til innhold

Er sålangt fornøyd som skandiabankkunde....

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes det virka så enkelt alt sammen. Sa opp min avtale med gammelbanken om å ha visakort og diverse. De blei sure, og jeg sa jeg var lei alle deres gebyrer. Jeg måtte til og med betale gebyr for å avslutte to av mine kontoern etter maaange års kundeforhold. Nå er jeg glad jeg har skifta til Skandiabanken. Håper jeg får lån der også etterhvert.

Skrevet

Er fornøyd som Gjensidige Bank-kunde jeg.. Like gebyrfri og til tider billigere lån også.. og litt tryggere med et solid varemerke også da :)

Håper også på lån snart:)

Skrevet

Bankansatte som blir sure når en kunde avslutter sitt kundeforhold virker svært lite profesjonelt.

Skrevet

Men skandiabanken gir ikke visakort til folk som har under 200 000 i året. Ganske sprøtt synes jeg og har derfor konto i yabank i steden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...