Gå til innhold

Hjelp, begynte i ny jobb i dag i sykepleie....

Anbefalte innlegg

Gjest skjelver.....
Skrevet

stilling. Er nyutdannet, og alt virket forvirrende. Kommer jeg noensinne inn i alt dette. Fikk info i hele dag, og nå husker jeg knapt noe. Skal jobbe på en rehabiliteringsavdeling. Ble vist rundt fra det ene og andre, hva jeg måtte huske på ovs. Hjelp....andre som har opplevet dette? jeg fikk til og med beskjed om at jeg om 1 mnd skulle bli kontaktperson for en pasient. ansvaret virket stort, og jeg er redd jeg ikke klarer dette eller????

Gjest Blomsterbarnet
Skrevet

Hei;o)

Jeg er ikke sykepleier selv, men de fleste venninene mine er det. Kan kjenne igjen det du forteller. At de gruer seg sånn. Og at det er mye å sette seg inn i. Jeg er helt sikker på at du kommer inn i det jeg, men første dagene, spesielt den første kan være kaotisk og overveldende. Det er jo mye ansvar å være sykepleier. Men på vennene mine virker det som om de venner seg til det og lærer seg å takle det etterhvert.

Gratulerer med ny jobb forresten ;o)

- og, lykke til!

vennlig hilsen fra

Skrevet

Gratulerer med ny og givende jobb.

Jeg kjenner meg igjen, jeg var "bare" hjelpepleier, men opplevde det samme som deg. Det går bedre dag for dag så slapp av og gjør så godt du kan. Lykke til.

Gjest skjelver.....
Skrevet

Hei;o)

Jeg er ikke sykepleier selv, men de fleste venninene mine er det. Kan kjenne igjen det du forteller. At de gruer seg sånn. Og at det er mye å sette seg inn i. Jeg er helt sikker på at du kommer inn i det jeg, men første dagene, spesielt den første kan være kaotisk og overveldende. Det er jo mye ansvar å være sykepleier. Men på vennene mine virker det som om de venner seg til det og lærer seg å takle det etterhvert.

Gratulerer med ny jobb forresten ;o)

- og, lykke til!

vennlig hilsen fra

Tusen takk....

Gjest søsteren
Skrevet

Tusen takk....

Hei!

Gratulerer med ny jobb. :)

Jeg er i samme situasjon som deg, var ferdig sykepleier før sommeren, og har begynt i ny jobb.. Alt jeg kan si er at etter en mnds tid har ting løsnet og jeg føler jeg kapabel til å gjøre en god jobb. Men jeg trengte den tiden også.. Det er utfordrende, skremmende, men aller mest spennende. Lykke til. :)

Gjest NurseBetty
Skrevet

Gratulerer med ferdig utdannelse og ny jobb!

Dette går nok bare fint skal du se! Du får jo opplæring i starten, og etter noen dager virker ikke ting så kaotisk lenger! Alt virker stort og overveldende første dagen, men ting faller snart mer på plass. Husk at du har lov til å være ny lenger enn selve opplæringstida! Du har lov til å spørre om ting, og det er bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite!

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...