Gå til innhold

Jeg fatter det ikke!

Gjest et sted går grensa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt på bussen i dag og ombord kom maaange studenter. En av dem var en som tydelig hadde store problemer med akne. De så ut som store byller i ansiktet hennes. Samtidig var hun litt vel bred over baken, og klærne var så som så.

Har sett maaaange slike eksempler. Fatter ikke at de er så lite selvkritiske og ikke gjør noe med sitt eget utseende! Selvbildet blir jo ikke akkurat bedre av å se ut som et takras heller..

Hva synes dere?

Skrevet

Det er på tide vi får segregerte busser, slik at vi andre slipper å plages med slikt!

Skrevet

''Hva synes dere?''

Jeg skjønner ikke hvorfor noen skal henge seg opp i sånne ting, og heller ikke vitsen med å diskutere det med andre mennesker. Jeg bryr meg generelt ikke om hvordan folk ser ut eller hvordan de kler seg. For meg forteller det ingenting om personen.

candyqueen_83
Skrevet

Om ikke dette er et innlegg kun for å provosere, så er det du som er for lite selvkritisk!

hidi, the scorpion
Skrevet

Og du har tydeligvis stoooore fritidsproblemer!

Gjest Vekten87
Skrevet

er ikke sikkert alle har råd til å kjøpe fine klær, gå til lege å få kur for kvisene (noe som er kjempedyrt)... det hjelper de hvertfall ikke at folk glor.. hadde en i klassen min en gang, en sånn som du sikkert ville beskrevet som _en som ikke så ut_ han var full i kviser over hele ansiktet og halsen, svære røde kviser. klærene var middels.. men ingen som brydde seg.. er ikke det utenpå som teller....

tror du har litt for lite å ta fatt i om dagene, men det trenger ikke gå utover andre.. er nok bare du som ikk fatter det...

Askeladden2007
Skrevet

vil man lete etter feil så finner man de. det er bare å innse at ikke er like oss. dette lærte vi antagelig da vi var 5-6 år gamle....

Skrevet

Det der var nok et tulleinnlegg og viss ikke var det et innlegg skrevet av et veldig latterligt menneske..

Skrevet

Jeg fatter ikke at det går an å henge seg så veldig opp i hvordan fremmede mennesker ser ut og kler seg.

Skrevet

''Fatter ikke at de er så lite selvkritiske og ikke gjør noe med sitt eget utseende! ''

Hva i all verden veit du om hun ikke har prøvd å gjøre noe med kviseproblemet sitt?

Du bør begynne å kjøre taxi, så slipper du å plages av å se slikt,

synes

Skrevet

Det er på tide vi får segregerte busser, slik at vi andre slipper å plages med slikt!

hehehe:-/)

Ja det får da være grenser...;-)

Skrevet

Jeg synes du skal finne deg en annen hobby enn å rakke ned på de som ikke er helt perfekte i dine øyne.

Skrevet

Og du går vel rundt og tror du er perfekt, du da? I så fall, ta en titt i speilet!

Skrevet

Oh my goood! Og her diskuterer man god folkeskikk side om side med et slikt innlegg.. Håper du i ditt neste liv får utlevert noen goe og breie og kvisete gener :) Så får du gjøre det beste ut av det :) moahaha :)

Skrevet

''Fatter ikke at de er så lite selvkritiske og ikke gjør noe med sitt eget utseende! ''

Hva i all verden veit du om hun ikke har prøvd å gjøre noe med kviseproblemet sitt?

Du bør begynne å kjøre taxi, så slipper du å plages av å se slikt,

synes

Jeg har egentlig bil, men nå er den på reparasjon, så må dessverre ta bussen :(

Jeg sier bare det alle tenker jeg - men er ikke PK dette vettu og enkelte er allergisk mot alt som ikke er PK (nordmenn og sauer vettu)

Skrevet

Jeg sier bare det alle tenker jeg - men er ikke PK dette vettu og enkelte er allergisk mot alt som ikke er PK (nordmenn og sauer vettu)

Det er forskjell på å være lite politisk korrekt og ufin.

Skrevet

''Jeg sier bare det alle tenker jeg - men er ikke PK dette vettu og enkelte er allergisk mot alt som ikke er PK (nordmenn og sauer vettu)''

Heldigvis tenker ikke alle som deg.

Gjest observer
Skrevet

Der var et par feite, kvisete venninner i 17-18 års aldersen som ferierte på samme hotell som oss i sommer. De spiste chips dagen lang og hadde med seg Nugatti hjemmefra til å ha på maten.

Sikker på at hvis de hadde kuttet ut chipsen og spist tomater på brødskiva, så hadde de både blitt slankere og fått finere hud.

Skrevet

Da er jeg jaggu meg glad for at at vi oppfører oss som "sauer". I motsatt fall hadde verden vært et enda verre sted å leve...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...