Gå til innhold

Jeg fatter det ikke!

Gjest et sted går grensa!

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Der var et par feite, kvisete venninner i 17-18 års aldersen som ferierte på samme hotell som oss i sommer. De spiste chips dagen lang og hadde med seg Nugatti hjemmefra til å ha på maten.

Sikker på at hvis de hadde kuttet ut chipsen og spist tomater på brødskiva, så hadde de både blitt slankere og fått finere hud.

Helt sikkert! Men hva har det med DEG å gjøre?

Skrevet

Du burde kanskje se på deg selv, før du begynner å kritisere andre??

Skrevet

Jeg har egentlig bil, men nå er den på reparasjon, så må dessverre ta bussen :(

Jeg sier bare det alle tenker jeg - men er ikke PK dette vettu og enkelte er allergisk mot alt som ikke er PK (nordmenn og sauer vettu)

Mulig du ikke er polititisk korrekt. Det er ok å gi uttrykk for følelser. en annen ting er å trekke konklusjoner ut av disse følelsene.

Gjest observer
Skrevet

Helt sikkert! Men hva har det med DEG å gjøre?

Har jeg sagt at det har med MEG å gjøre, da?

hidi, the scorpion
Skrevet

Har jeg sagt at det har med MEG å gjøre, da?

Hvorfor ellers bry seg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...