hidi, the scorpion Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Der var et par feite, kvisete venninner i 17-18 års aldersen som ferierte på samme hotell som oss i sommer. De spiste chips dagen lang og hadde med seg Nugatti hjemmefra til å ha på maten. Sikker på at hvis de hadde kuttet ut chipsen og spist tomater på brødskiva, så hadde de både blitt slankere og fått finere hud. Helt sikkert! Men hva har det med DEG å gjøre? 0 Siter
meg__123! Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Du burde kanskje se på deg selv, før du begynner å kritisere andre?? 0 Siter
multippel Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har egentlig bil, men nå er den på reparasjon, så må dessverre ta bussen Jeg sier bare det alle tenker jeg - men er ikke PK dette vettu og enkelte er allergisk mot alt som ikke er PK (nordmenn og sauer vettu) Mulig du ikke er polititisk korrekt. Det er ok å gi uttrykk for følelser. en annen ting er å trekke konklusjoner ut av disse følelsene. 0 Siter
Gjest observer Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Helt sikkert! Men hva har det med DEG å gjøre? Har jeg sagt at det har med MEG å gjøre, da? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Har jeg sagt at det har med MEG å gjøre, da? Hvorfor ellers bry seg? 0 Siter
ekte nick Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg håper ikke dette er et seriøst innlegg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.