Gå til innhold

Om å gi gave i bryllup

Gjest eimeddårligsamvittighetkanskje

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Her på Kløfta er 'fiin' de øverste rullene med voksduk på Jernia. Metersprisen kan faktisk komme helt opp i 98 kroner!!

*lol*

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1191300975' post='3686779]

En uke er ikke for lenge. Ring og gratuler, hør hvordan bryllupet var.

Jeg hadde også gitt gave, trenger ikke være noe stort, men en liten hilsen.

At noen vil ha lite bryllup har jeg stor forståelse for, med bare nær familie. Det koster, og det er vanskelig og sile ut hvilken venner som man skal be eller ikke. Hadde du blitt bedt, og ikke en annen venninne, så hadde kanskje andremann følt seg snurt? Osv.

Ring du, hun blir sikkert glad for å høre i fra deg :o)

''Det koster, og det er vanskelig og sile ut hvilken venner som man skal be eller ikke. Hadde du blitt bedt, og ikke en annen venninne, så hadde kanskje andremann følt seg snurt? Osv.''

Det er i hvert fall et dilemma her i huset. Hvem skal bes og hvem skal ikke bes når man ikke vil be 70 gjester.

Gjest ga-gave
Skrevet

En gammel klassevenninne giftet seg, og jeg kjøpte en duk. Det var en nydelig duk som jeg fant i gavebutikken på tilbud; 150 kroner.

Gjest Shira :o)
Skrevet

''Det koster, og det er vanskelig og sile ut hvilken venner som man skal be eller ikke. Hadde du blitt bedt, og ikke en annen venninne, så hadde kanskje andremann følt seg snurt? Osv.''

Det er i hvert fall et dilemma her i huset. Hvem skal bes og hvem skal ikke bes når man ikke vil be 70 gjester.

Huff ja, ikke snakk. Derfor er hele greia utsett en stund ;o)

Gjest Nylig brud
Skrevet

Hei, jeg kjenner meg litt igjen i dette, bortsett fra at jeg er bruden. Jeg og en venninne har hatt et noe anstrengt forhold siste tiden, men har prøvd å ordne opp i dette. Har vært en del styr (fra hennes side), så jeg har liksom fått mer og mer i mot henne for å si det sånn, så hun var på tynn is... Siste tiden har jeg hatt mye å gjøre pga bryllupsforberedelser, så har ikke hatt tid til å ringe henne, og det regner jeg med at hun forstod... nå er bryllupet overstått, men har jeg hørt noe? Niks. Ikke en lyd. Alle andre vennene mine har ringt eller sendt sms, til og med kommet på døren med gaver, men ikke henne... Så sendte hun en sms nylig, at hun kom på besøk til meg. Ah tenkte jeg, kanskje hun kom for å gratulere nå da...men så kom en ny sms der det stod: Sorry, jeg sendte til feil person, det var egentlig til ....

Åh ja, ikke meg altså. Og ikke et ord om bryllupet. Jaja tenkte jeg, der mista du en venn. Jeg ble faktisk litt såra, at hun ikke hadde vett nok til i alle fall å sende en sms og gratulert meg da. Og siden forholdet vårt har vært sånn opp og ned i det siste...

Gjest nylig brud
Skrevet

Hei, jeg kjenner meg litt igjen i dette, bortsett fra at jeg er bruden. Jeg og en venninne har hatt et noe anstrengt forhold siste tiden, men har prøvd å ordne opp i dette. Har vært en del styr (fra hennes side), så jeg har liksom fått mer og mer i mot henne for å si det sånn, så hun var på tynn is... Siste tiden har jeg hatt mye å gjøre pga bryllupsforberedelser, så har ikke hatt tid til å ringe henne, og det regner jeg med at hun forstod... nå er bryllupet overstått, men har jeg hørt noe? Niks. Ikke en lyd. Alle andre vennene mine har ringt eller sendt sms, til og med kommet på døren med gaver, men ikke henne... Så sendte hun en sms nylig, at hun kom på besøk til meg. Ah tenkte jeg, kanskje hun kom for å gratulere nå da...men så kom en ny sms der det stod: Sorry, jeg sendte til feil person, det var egentlig til ....

Åh ja, ikke meg altså. Og ikke et ord om bryllupet. Jaja tenkte jeg, der mista du en venn. Jeg ble faktisk litt såra, at hun ikke hadde vett nok til i alle fall å sende en sms og gratulert meg da. Og siden forholdet vårt har vært sånn opp og ned i det siste...

Det jeg vil fram til er at det viktigste er at du viser at du husket på dagen og viser at du bryr deg, så å sende en sms og gratulere er det minste du kan gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...