Gå til innhold

Tragisk

Gjest Utrolig dumt...

Anbefalte innlegg

Gjest Utrolig dumt...
Skrevet

Saken er at vi skal ha prøverørsforsøk i Danmark denne gangen. Har hatt flere forsøk privat i Norge tidligere. Derfor vil vi prøve Danmark denne gangen. Så da søkte vi om vi kunne få dekket det som en offentlig forsøk, slik at vi fikk dekket alt over 15 000 kroner.

Men vi fikk avslag, det koster jo en del å ta det forsøket 42000 kr pluss medisiner og pluss reiseutgifter. Er det noen her som har opplevd å få dekket dette? I så fall vil jeg gjerne ha informasjon om dette.

Var hos fast legen min som sendte søknad til trygdekontoret, og den ble avslått.

Hva med reiseutgifter, kan jeg kreve å få disse refundert fra trygdekontoret.

Skrevet

Siden saken er avslått hos trygdekontoret, så høres det rart ut om de skulle dekke reisekostnadene..?!

Skrevet

Jeg har aldri hørt om noen som har fått dekket prøverørsbehandling i Danmark.

candyqueen_83
Skrevet

Prøverørsforsøk i danmark må dere koste selv. Reisekostnader og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...