Gjest Utrolig dumt... Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Saken er at vi skal ha prøverørsforsøk i Danmark denne gangen. Har hatt flere forsøk privat i Norge tidligere. Derfor vil vi prøve Danmark denne gangen. Så da søkte vi om vi kunne få dekket det som en offentlig forsøk, slik at vi fikk dekket alt over 15 000 kroner. Men vi fikk avslag, det koster jo en del å ta det forsøket 42000 kr pluss medisiner og pluss reiseutgifter. Er det noen her som har opplevd å få dekket dette? I så fall vil jeg gjerne ha informasjon om dette. Var hos fast legen min som sendte søknad til trygdekontoret, og den ble avslått. Hva med reiseutgifter, kan jeg kreve å få disse refundert fra trygdekontoret. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Siden saken er avslått hos trygdekontoret, så høres det rart ut om de skulle dekke reisekostnadene..?! 0 Siter
ekte nick Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har aldri hørt om noen som har fått dekket prøverørsbehandling i Danmark. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Prøverørsforsøk i danmark må dere koste selv. Reisekostnader og. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.