Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å gi samboeren en forlenget helgetur i julegave. Men jeg aner ikke hvor. Noen med forslag? Fantasien er på lavgir for tiden.

Jeg er åpen for det meste, men det er begrenset hvor jeg kan dra med hensyn til bakterienivået da jeg er gravid.

Skrevet

Svalbard.

Har du vært der? Et interessant alternativ jeg ikke har tenkt på.

Skrevet

Har du vært der? Et interessant alternativ jeg ikke har tenkt på.

Nie, jeg har ikke vært der, men har mange kjenninger som har vært der. Det begynner vel å mørkne der, vil jeg tro. Men vakkert likevel. Har du opplevd det blå mørketidslyset i nord?

Skrevet

Nie, jeg har ikke vært der, men har mange kjenninger som har vært der. Det begynner vel å mørkne der, vil jeg tro. Men vakkert likevel. Har du opplevd det blå mørketidslyset i nord?

Jeg har ikke vært lenger nord enn Sør-Trøndelag. Nordlyset står på lista over noe som skal oppleves en eller annen gang. :-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Praha :o)

Jeg skal dit selv på julemarkedet, koste meg slik i fjor, at jeg vil tilbake :o)

Jeg har dårlig imunforsvar, tåler nesten ikke mat, men kunne spise godt i sentrum av Praha på de mange gode spiseplassene. Deilig og rusle hånd i hånd i gatene og kikke, jeg og sambo var der en sommer sammen (julemarkedet drar jeg sammen med mamma) Du kan shoppe, gå på lysteater. Fin by.

Gjest Elextra
Skrevet

Når skal helgen være, da? Om det skal være rundt jul setter jo det enkelte begrensninger (eller utfordringer), om det var til senvinteren/våren ville jeg foreslått Barcelona! Men da er jo du høygravid, så du mener vel tidligere.

Svalbard var ikke dumt, eller hva med Wien? Eller Salzburg?

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1191301393' post='3686781]

Praha :o)

Jeg skal dit selv på julemarkedet, koste meg slik i fjor, at jeg vil tilbake :o)

Jeg har dårlig imunforsvar, tåler nesten ikke mat, men kunne spise godt i sentrum av Praha på de mange gode spiseplassene. Deilig og rusle hånd i hånd i gatene og kikke, jeg og sambo var der en sommer sammen (julemarkedet drar jeg sammen med mamma) Du kan shoppe, gå på lysteater. Fin by.

Praha er en vurderingsby. :-)

Hvordan er temperaturen og været der rundt juletider?

Skrevet

Når skal helgen være, da? Om det skal være rundt jul setter jo det enkelte begrensninger (eller utfordringer), om det var til senvinteren/våren ville jeg foreslått Barcelona! Men da er jo du høygravid, så du mener vel tidligere.

Svalbard var ikke dumt, eller hva med Wien? Eller Salzburg?

Det blir nok rundt juletider eller i januar, senest februar. Takk for tips!

Skrevet

Island!

var der i januar i fjor, og det var helt fantastisk om vinteren! Bruk 1-2 dager i Reykjavik, bad i den blå lagune, dra og se på geysir og Gullfoss - alt er nydelig om vinteren, og veldig få andre turister, så man kan få gode tilbud på hotell.

Anbefales!!

Gjest Shira :o)
Skrevet

Praha er en vurderingsby. :-)

Hvordan er temperaturen og været der rundt juletider?

I fjor var det faktisk mildt og fint. Satt mye ute, det var varmeovner de fleste plasser. Sydenvarme er det ikke, det er ikke så veldig ulikt Norge, om enn litt mildere.

Kan være sur vind, som alle andre plasser :o)

Skrevet

Island!

var der i januar i fjor, og det var helt fantastisk om vinteren! Bruk 1-2 dager i Reykjavik, bad i den blå lagune, dra og se på geysir og Gullfoss - alt er nydelig om vinteren, og veldig få andre turister, så man kan få gode tilbud på hotell.

Anbefales!!

Takk for tips! Jeg har aldri vært på Island, og det er et av de stedene jeg tenker på. :-)

Hva er det å se i Reykjavik?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...