Gå til innhold

Ukjent katt vil inn i huset :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner.. Søster'n har sååå lyst på katt, men har astma :-(

Æææææ, så står katta på bakføttene på terrassen her og titter rett inn på meg gjennom viduet og skriker... Den katta tar knekken på meg *på gråten*

Uff, den vil nok gjerne inn og kose seg litt!

Jeg husker da vi hadde katter, og kattedør i inngangsdøra og mellomdøra. Jeg kom hjem fra skolen en dag, og der lå det ei fremmed katt i sofaen vår, og riktig koste seg. Den fikk det veldig travelt når den så meg.

Skrevet

Uff, den vil nok gjerne inn og kose seg litt!

Jeg husker da vi hadde katter, og kattedør i inngangsdøra og mellomdøra. Jeg kom hjem fra skolen en dag, og der lå det ei fremmed katt i sofaen vår, og riktig koste seg. Den fikk det veldig travelt når den så meg.

Hehe, det er en av grunnene til at vi ikke vil ha kattedør ;)

Jeg har vært ute og kost med katten nå. Klarte ikke å la være og gubben er ikke hjemme ;) Katten er en skikkelig kosekatt. Gned seg inntil ansiktet og halsen min og malte noe helt voldsomt. Den savner helt klart folka sine. Tror vi må få hengt opp en lapp i tilfelle noen savner den...

Skrevet

Det kan være bra for katter å ha et "andre hjem" i tilfelle nød.

Skrevet

Huff, jeg får så motstridende meldinger her at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre *sukk*

Alt inni meg sier at jeg må gi den mat og slippe den inn. Er igrunnen litt glad for at gubben har satt seg på bakbeina, for det er nok med to katter... Men hva gjør jeg med denne her da... Krysser fingrene for at den ikke er her imorgen. I motsatt fall får vi henge opp lapper..

Tanta mi i nabohuset har kattemat stående på trappa hele tiden, så katten sulter iallefall ikke, men det er visst hos oss den vil være :-/

Den skjønner nok at du er snill og god. :-)

Antakelig finner den annet husly om en stund.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...