Gjest snart blind Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Noen som vil dele gode/dårlige erfaringe ved øyelaseroperasjon? Hvilken tilbyder gjorde du det hos? 0 Siter
mrxx Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Ikke annen erfaring enn at jeg har snakket med 3 stykker som har gjort dette, alle tre har og er svært fornøyd med operasjonen. 0 Siter
flowy Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg gjorde det hos Norsk Synskirurgi. Det var topp helt fra forundersøkelse til operasjon og oppfølgning etterpå. Anbefales på det sterkeste! 0 Siter
Gjest snart blind Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg gjorde det hos Norsk Synskirurgi. Det var topp helt fra forundersøkelse til operasjon og oppfølgning etterpå. Anbefales på det sterkeste! De har jeg også hørt mye godt om så jeg tror valget faller på dem. Takk skal du ha for tilbakemelding! 0 Siter
Gjest snart blind Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Ikke annen erfaring enn at jeg har snakket med 3 stykker som har gjort dette, alle tre har og er svært fornøyd med operasjonen. Takk, det var betryggende. 0 Siter
Tweak Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Hørte om søsteren til en venninne, hun hadde -8 eller noe, og endte opp med -1 eller -2 slik at hun fremdeles trenger briller... De prøvde å ta en runde til, men hun fikk ikke helt bra syn likevel. Det er ikke alle ganger det går bra... Dette var for 3-4 år siden tror jeg, sikkert bedre teknologi nå. Ikke for å skremme deg, de har andre rutiner nå! Men for lenge siden, når de begynte med denne teknikken, så skar de gjerne av rundt hele regnbuehinnen og la hornhinnen til sides. Og en av mine optikere fortalte at en gang, så hadde de klart å miste hornhinnen! :-( måtte få transplantasjon... Men nå, så skjærer de slik at det er igjen et lite stykke, som fungerer som hengsler når de bretter fliken til sides. :-) litt tryggere liksom! :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Hørte om søsteren til en venninne, hun hadde -8 eller noe, og endte opp med -1 eller -2 slik at hun fremdeles trenger briller... De prøvde å ta en runde til, men hun fikk ikke helt bra syn likevel. Det er ikke alle ganger det går bra... Dette var for 3-4 år siden tror jeg, sikkert bedre teknologi nå. Ikke for å skremme deg, de har andre rutiner nå! Men for lenge siden, når de begynte med denne teknikken, så skar de gjerne av rundt hele regnbuehinnen og la hornhinnen til sides. Og en av mine optikere fortalte at en gang, så hadde de klart å miste hornhinnen! :-( måtte få transplantasjon... Men nå, så skjærer de slik at det er igjen et lite stykke, som fungerer som hengsler når de bretter fliken til sides. :-) litt tryggere liksom! :-) Men antakelig gikk hun fra å ikke fungere uten briller i det hele tatt til å kunne klare seg uten noen minutter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.