Gå til innhold

Laseroperasjon på øyet

Anbefalte innlegg

Gjest snart blind
Skrevet

Noen som vil dele gode/dårlige erfaringe ved øyelaseroperasjon? Hvilken tilbyder gjorde du det hos?

Skrevet

Ikke annen erfaring enn at jeg har snakket med 3 stykker som har gjort dette, alle tre har og er svært fornøyd med operasjonen.

Skrevet

Jeg gjorde det hos Norsk Synskirurgi. Det var topp helt fra forundersøkelse til operasjon og oppfølgning etterpå. :) Anbefales på det sterkeste!

Gjest snart blind
Skrevet

Jeg gjorde det hos Norsk Synskirurgi. Det var topp helt fra forundersøkelse til operasjon og oppfølgning etterpå. :) Anbefales på det sterkeste!

De har jeg også hørt mye godt om så jeg tror valget faller på dem. Takk skal du ha for tilbakemelding!

Gjest snart blind
Skrevet

Ikke annen erfaring enn at jeg har snakket med 3 stykker som har gjort dette, alle tre har og er svært fornøyd med operasjonen.

Takk, det var betryggende.

Skrevet

Hørte om søsteren til en venninne, hun hadde -8 eller noe, og endte opp med -1 eller -2 slik at hun fremdeles trenger briller... De prøvde å ta en runde til, men hun fikk ikke helt bra syn likevel. Det er ikke alle ganger det går bra... Dette var for 3-4 år siden tror jeg, sikkert bedre teknologi nå.

Ikke for å skremme deg, de har andre rutiner nå! Men for lenge siden, når de begynte med denne teknikken, så skar de gjerne av rundt hele regnbuehinnen og la hornhinnen til sides. Og en av mine optikere fortalte at en gang, så hadde de klart å miste hornhinnen! :-( måtte få transplantasjon...

Men nå, så skjærer de slik at det er igjen et lite stykke, som fungerer som hengsler når de bretter fliken til sides. :-) litt tryggere liksom! :-)

Skrevet

Hørte om søsteren til en venninne, hun hadde -8 eller noe, og endte opp med -1 eller -2 slik at hun fremdeles trenger briller... De prøvde å ta en runde til, men hun fikk ikke helt bra syn likevel. Det er ikke alle ganger det går bra... Dette var for 3-4 år siden tror jeg, sikkert bedre teknologi nå.

Ikke for å skremme deg, de har andre rutiner nå! Men for lenge siden, når de begynte med denne teknikken, så skar de gjerne av rundt hele regnbuehinnen og la hornhinnen til sides. Og en av mine optikere fortalte at en gang, så hadde de klart å miste hornhinnen! :-( måtte få transplantasjon...

Men nå, så skjærer de slik at det er igjen et lite stykke, som fungerer som hengsler når de bretter fliken til sides. :-) litt tryggere liksom! :-)

Men antakelig gikk hun fra å ikke fungere uten briller i det hele tatt til å kunne klare seg uten noen minutter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...