Gjest Helene42 Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg er veldig trang til å late vannet og litt irritert i urinrøret. For meg høres dette ut til sopp i urinveiene, jeg har også blod i urinen, jeg har stiks hjemme som jeg testet meg med i går kveld, fordi jeg er hjelpepleier som yrke. Kan det være uvi eller sopp tror du? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg tenker på UVI en med en gang. Kan du ikke levere en morgenurinprøve og få testet den litt grundigere med dyrking? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Av egne erfaringer vil jeg si UVI! Man får ikke blod i urinen av sopp... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1191304213' post='3686793] Jeg tenker på UVI en med en gang. Kan du ikke levere en morgenurinprøve og få testet den litt grundigere med dyrking? Der svarte vi på likt! Lenge siden;) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Der svarte vi på likt! Lenge siden;) Hei hei ) Det var lenge siden ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.