Gjest nedsatt følsomhet Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Kjære doktor, jeg har et redusert sexliv pga manglende følsomhet i penis, i selve penis hide har jeg så lite følsomhet at jeg kan knipse så hardt jeg bare kan uten at det vil medføre ubehag. Dette gjør at et samleie ikke lenger gir spenning, og min kone føler seg lite attraktiv siden jeg aldri har lyst på sex. problemet har vedvart lenge, og jeg tror det kom etter en ulykke jeg hadde hvor sykehuset la meg i strekk (lårbeinsbrudd) over en lang periode med sterkt press i underlivet. Jeg hadde da ikke noen form for følsomhet på månedvis. Er det noe jeg kan gjøre, jeg hører andre snakke om sex, og leser penishodet er den delen som skal være mest følsom, men allikevel gir det meg ingenting. Var hos gynekolog en gang for flere år siden, og alt han klarte si var at jeg bare skulle vist hvor mange som var missunnelige på meg, forsøkte si jeg ikke holdt lenger enn før pga redusert følsomhet, men han avfeide og gjorde hele saken så pinlig at jeg ikke ble tatt seriøst. Håper på noe som kan hjelpe meg da det reduserer livskvaliteten til både meg og min kone. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/287181-nedsatt-f%C3%B8lsomhet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.