Gå til innhold

nedsatt følsomhet

Anbefalte innlegg

Gjest nedsatt følsomhet

Kjære doktor, jeg har et redusert sexliv pga manglende følsomhet i penis, i selve penis hide har jeg så lite følsomhet at jeg kan knipse så hardt jeg bare kan uten at det vil medføre ubehag. Dette gjør at et samleie ikke lenger gir spenning, og min kone føler seg lite attraktiv siden jeg aldri har lyst på sex. problemet har vedvart lenge, og jeg tror det kom etter en ulykke jeg hadde hvor sykehuset la meg i strekk (lårbeinsbrudd) over en lang periode med sterkt press i underlivet. Jeg hadde da ikke noen form for følsomhet på månedvis. Er det noe jeg kan gjøre, jeg hører andre snakke om sex, og leser penishodet er den delen som skal være mest følsom, men allikevel gir det meg ingenting. Var hos gynekolog en gang for flere år siden, og alt han klarte si var at jeg bare skulle vist hvor mange som var missunnelige på meg, forsøkte si jeg ikke holdt lenger enn før pga redusert følsomhet, men han avfeide og gjorde hele saken så pinlig at jeg ikke ble tatt seriøst. Håper på noe som kan hjelpe meg da det reduserer livskvaliteten til både meg og min kone.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287181-nedsatt-f%C3%B8lsomhet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...