Taj Mahal Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Noen som vet hva det står for? Tror kanskje det er forkortelse på et gjengnavn, men er ikke sikker. 0 Siter
Gjest aspeløvet Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Hvor har du sett det? Sammenheng? 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Skrevet 2. oktober 2007 Hvor har du sett det? Sammenheng? Min sønn. Han vil ikke si hva de står for. 0 Siter
Gjest aspeløvet Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Min sønn. Han vil ikke si hva de står for. Kanskje sms-språk.. Skal prøve å huske å spørre den yngste i heimen senere:-) 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Skrevet 2. oktober 2007 Kanskje sms-språk.. Skal prøve å huske å spørre den yngste i heimen senere:-) Nei, det står for ett eller annet. Sikkert engelsk...som for eksempel noghty bad h....eller noe.. 0 Siter
morsan Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 No borders here? New Bedford Harbour? Natural Born Hikers? Network Busy Hour? http://www.google.no/search?q=%22N.+B.+H.%22&hl=no&start=0&sa=N 0 Siter
Gjest Pass deg Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Nei, det står for ett eller annet. Sikkert engelsk...som for eksempel noghty bad h....eller noe.. Gjeng. New Born Harlem. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Kanskje det er et "tagge-crew"? Se om du finner det igjen på buss/T-bane-stasjoner, trafostasjoner, containere og offentlige vegger i området. 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Skrevet 3. oktober 2007 Kanskje det er et "tagge-crew"? Se om du finner det igjen på buss/T-bane-stasjoner, trafostasjoner, containere og offentlige vegger i området. Har fått et lite hint. Det er noe rappere bruker også, visst nok. 0 Siter
ekte nick Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Min sønn. Han vil ikke si hva de står for. Har du snoka på mobilen hans, nå da? ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.