amanda Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 For noen år siden fikk jeg herpes 1 (oral herpes) av kjæresten min, nedentil. Jeg har ikke hatt utbrudd siden den gangen, men nå har jeg plutselig fått det igjen (tror jeg). Jeg var hos legen for en uke siden fordi jeg trodde jeg hadde fått urinveis innfeksjon (svie når jeg tisser). Legen trodde derimot det var klamydia. (Noe det ikke var). Nå, en uke senere kan jeg stikke fingen inn i vagina åpningen og kjenne ett sår på innsiden. Det svir fremdeles veldig og jeg er ganske sikker på at dette er ett nytt herpes 1 utbrudd. Det kjennes slik ut. Må jeg gå til legen? Er det noe jeg kan bruke når jeg får slike utbrudd? Samboeren min har en krem (Zivorac, eller noe) som han bruker på sine utbrudd (rundt munnen). Kan jeg bruke den? Har også hørt Aloe Vera hjelper. Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/287186-r%C3%A5d-for-herpes-1-utbrudd-nedentil/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.