Lillemus Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Snuppa er ikke i form etter å ha vært syk i helga og i går så vi er hjemme i dag også. Jeg har benyttet formiddagen til å grave meg inn i kjellerboden min, med stor rasfare... Har slept opp trappa, ut på fortauet og 150 meter opp i gata til en container ikke mindre enn 3 kommoder (2 som sto i boden da jeg kjøpte og som ramlet fra hverandre da jeg tok i dem omtrent og en gammel jeg har drasset med meg fra barndomshjemmet, ikke gammel i betydningen fin, men i betydningen finer fra 70-tallet...), 1 skap som også sto i boden (gammelt benkeskap tror jeg) + 3-4 kasser med skrot og dritt. Herlig! Gjenstår bare en del omorganisering i kjellerbodene nå så blir det så bra så og jeg har i tillegg fått en real styrketreningsøkt på kjøpet! ) 0 Siter
Sofline Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Det høres ut som en stor og herlig kjellerbod. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Skrevet 2. oktober 2007 Det høres ut som en stor og herlig kjellerbod. :-) Den er ikke så stor, men den var innmari fullstappa! ) Fremdeles står det et skatoll, et vitrineskap, en kommode, et mindre skap og div annet der... 0 Siter
Sofline Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Den er ikke så stor, men den var innmari fullstappa! ) Fremdeles står det et skatoll, et vitrineskap, en kommode, et mindre skap og div annet der... Så er den stor... større enn min i hvert fall. Jeg hadde ikke fått plass til halvparten. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Skrevet 2. oktober 2007 Så er den stor... større enn min i hvert fall. Jeg hadde ikke fått plass til halvparten. :-) Det går an å stable i høyden vet du. ) Tør ikke tenke på de to andre kjellerbodene mine... *Grøss* Joda, vi er velutstyrte med kjellerboder i dette borettslaget, det er sikkert! 0 Siter
Sofline Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Det går an å stable i høyden vet du. ) Tør ikke tenke på de to andre kjellerbodene mine... *Grøss* Joda, vi er velutstyrte med kjellerboder i dette borettslaget, det er sikkert! Stable møbler i høyden? 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Skrevet 2. oktober 2007 Stable møbler i høyden? Ja, to av kommodene sto oppå hverandre, de hadde 5 smale skuffer hver, 0 Siter
fresja Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg hev det meste i min kjeller i sommer. Noe har stått der siden jeg i full fart flyttet inn i 1975..., for det meste har jeg aldri hatt bruk for! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.