Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er ikke i form etter å ha vært syk i helga og i går så vi er hjemme i dag også. Jeg har benyttet formiddagen til å grave meg inn i kjellerboden min, med stor rasfare...

Har slept opp trappa, ut på fortauet og 150 meter opp i gata til en container ikke mindre enn 3 kommoder (2 som sto i boden da jeg kjøpte og som ramlet fra hverandre da jeg tok i dem omtrent og en gammel jeg har drasset med meg fra barndomshjemmet, ikke gammel i betydningen fin, men i betydningen finer fra 70-tallet...), 1 skap som også sto i boden (gammelt benkeskap tror jeg) + 3-4 kasser med skrot og dritt.

Herlig! Gjenstår bare en del omorganisering i kjellerbodene nå så blir det så bra så og jeg har i tillegg fått en real styrketreningsøkt på kjøpet! :o)

Skrevet

Det høres ut som en stor og herlig kjellerbod. :-)

Skrevet

Det høres ut som en stor og herlig kjellerbod. :-)

Den er ikke så stor, men den var innmari fullstappa! :o) Fremdeles står det et skatoll, et vitrineskap, en kommode, et mindre skap og div annet der...

Skrevet

Den er ikke så stor, men den var innmari fullstappa! :o) Fremdeles står det et skatoll, et vitrineskap, en kommode, et mindre skap og div annet der...

Så er den stor... større enn min i hvert fall. Jeg hadde ikke fått plass til halvparten. :-)

Skrevet

Så er den stor... større enn min i hvert fall. Jeg hadde ikke fått plass til halvparten. :-)

Det går an å stable i høyden vet du. :o) Tør ikke tenke på de to andre kjellerbodene mine... *Grøss* Joda, vi er velutstyrte med kjellerboder i dette borettslaget, det er sikkert!

Skrevet

Det går an å stable i høyden vet du. :o) Tør ikke tenke på de to andre kjellerbodene mine... *Grøss* Joda, vi er velutstyrte med kjellerboder i dette borettslaget, det er sikkert!

Stable møbler i høyden?

Skrevet

Stable møbler i høyden?

Ja, to av kommodene sto oppå hverandre, de hadde 5 smale skuffer hver,

Skrevet

Jeg hev det meste i min kjeller i sommer. Noe har stått der siden jeg i full fart flyttet inn i 1975..., for det meste har jeg aldri hatt bruk for!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...