Gjest var greit med spedbarn egentlig.. Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 får dere "tid for dere selv" som par. De er jo overalt og legger seg aldri... 0 Siter
Sofline Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Er de aldri ute med venner eller på fritidsaktiviteter da? 0 Siter
Gjest var greit med spedbarn egentlig.. Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Er de aldri ute med venner eller på fritidsaktiviteter da? Sjelden samtidig, dessverre... 0 Siter
multippel Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Jo...det er trangt! Jeg har lyst til mer tid for meg selv og kjæresten min. Jeg har en datter på 16 år. Hun er ganske veslevoksen! Dessuten er hun jo litt voksen og krever voksen tillit. Dessvere er hun ikke såååå moden:-) Det blir litt som å bo sammen med veldig umodne voksne og man må akseptere det! Fordi de faktisk ikke er voksne. Samtidig så er ikke hennes legge tider så andelerledes fra mine. Hun legger seg 2230. Jeg legger meg 23 til 24. Men det er mest fordi jeg må ha en time "fri" om kvelden:-) 0 Siter
Gjest var greit med spedbarn egentlig.. Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Jo...det er trangt! Jeg har lyst til mer tid for meg selv og kjæresten min. Jeg har en datter på 16 år. Hun er ganske veslevoksen! Dessuten er hun jo litt voksen og krever voksen tillit. Dessvere er hun ikke såååå moden:-) Det blir litt som å bo sammen med veldig umodne voksne og man må akseptere det! Fordi de faktisk ikke er voksne. Samtidig så er ikke hennes legge tider så andelerledes fra mine. Hun legger seg 2230. Jeg legger meg 23 til 24. Men det er mest fordi jeg må ha en time "fri" om kvelden:-) Jeg vil ikke henge med umodne voksne, jeg vil kline med mannen min!!! (Ja, vet alle barn blir ungdommer, hehe) 0 Siter
multippel Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg vil ikke henge med umodne voksne, jeg vil kline med mannen min!!! (Ja, vet alle barn blir ungdommer, hehe) hehe...jeg vet!!! Jeg vil også!!! Men vi må nok vente noen år på dette! I mitt tillfelle.....når hun er 18 og jeg vet hun lengter selv etter eget sted å bo...så kommer nummer to og er 16! Og igjen samme greiene....til min yngste som enda er så ung at han må legge seg klokken 21 i LANG TID FREMOVER! 0 Siter
Gjest var greit med spedbarn egentlig.. Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 hehe...jeg vet!!! Jeg vil også!!! Men vi må nok vente noen år på dette! I mitt tillfelle.....når hun er 18 og jeg vet hun lengter selv etter eget sted å bo...så kommer nummer to og er 16! Og igjen samme greiene....til min yngste som enda er så ung at han må legge seg klokken 21 i LANG TID FREMOVER! Ok, vi må ha større hus og det snarest, jeg kan ikke vente til minstemann er 18, da har jeg sikkert rullator også ;-) 0 Siter
multippel Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Ok, vi må ha større hus og det snarest, jeg kan ikke vente til minstemann er 18, da har jeg sikkert rullator også ;-) *ler* Større hus mottas med takknemlighet....jeg jobber med saken;-) Og når barna er borte så er huset alt for stort;.)--- Det er ikke enkelt! Skal vi se...jeg er 40 når min datter er 18 og selvfølgelig 42 når nestemann er 18. Når yngstemann er 18 er jeg derimot 51! Men en 51 åring er jo ikke gammelt! Vi må leve litt før rullatoren tar oss da! 0 Siter
Gjest var greit med spedbarn egentlig.. Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 *ler* Større hus mottas med takknemlighet....jeg jobber med saken;-) Og når barna er borte så er huset alt for stort;.)--- Det er ikke enkelt! Skal vi se...jeg er 40 når min datter er 18 og selvfølgelig 42 når nestemann er 18. Når yngstemann er 18 er jeg derimot 51! Men en 51 åring er jo ikke gammelt! Vi må leve litt før rullatoren tar oss da! Hva får deg til å tro at de flytter når de fyller 18? Det er visst ikke vanlig her jeg bor dessverre ;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Hva får deg til å tro at de flytter når de fyller 18? Det er visst ikke vanlig her jeg bor dessverre ;-) Det er vel vanlig å flytte når man er ferdig med videregående. Jeg var 19,5 da jeg flyttet, min søster var vel 18 eller 19 (tre år yngre enn meg). Mannen min var 19 da han flyttet fra sine foreldre. Hvis en bor i samme by som ungene skal studere i, er det vel en del som fortsetter å bo hjemme, men jeg tror alle har godt av å flytte hjemmefra omtrent da! 0 Siter
multippel Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Hva får deg til å tro at de flytter når de fyller 18? Det er visst ikke vanlig her jeg bor dessverre ;-) Vel jeg jager ikke ungene mine ut. Men jeg flyttet da jeg var 17 da orket ikke jeg mer familieliv. Jeg fikk tak i en gammel drengestue som kommunen eide og jeg fikk bo gratis bortsett fra at jeg måtte betale strøm. Min 16 årige datter vil gjerne være stor. Hun er dessuten litt lei sine yngre brødre. Hun flytter nok, om hun kan klare det økonmisk når hun er 18. Så får vi se på resten. Kanskje har vi så stort hus da at vi får litt privatliv:-) 0 Siter
siriil Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Vi har akkurat fått vår "frihet" tilbake :-) etter 25 år med 4 barn i huset kan jeg ikke si annet enn at det føles herlig ut, vi gjør hva vi vil, når vi vil, hvor vi vil :-) En annen bonus er at huset er alltid ryddig, klesvasken minimal, matbudsjettet under det halve etc... Men den største lykken er at vi har sendt ut fire flotte ungdommer i verden som klarer seg mer enn bra :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Hva får deg til å tro at de flytter når de fyller 18? Det er visst ikke vanlig her jeg bor dessverre ;-) Det er ikke vanlig noe sted i Norge tror jeg. De fleste flytter ikke ut før etter videregående, når de er 19 år, og mange bor noen år hjemme etter studiestart også. 0 Siter
Gjest kvinne 46 Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Nå har eg vent meg til at det er ungdommer i alle hjørner. Men eg husker eg synst det var trykkande å ikkje få pusterom om kvelden då den eldste blei tenåring. Eg og mannen tar oss gjerne ein spasertur når vi vil vere åleine. Eller går på soverommet, eller vi prøver å finne oss eit "fredleg" hjørne. Sjølv om barna har andre rom dei kan vere på, så foretrekker dei å vere i stua. Etter sommarferien har her dessuten vore minst to gjester til gutane kvar kveld. Rart ikkje gutane blir slitne av så mykje besøk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.