Gå til innhold

kan eg være gravid???

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle ha hatt mense for nesten 2 uke siden.og da hadde eg mensmurringe men inga blødning.så i dag stakk jeg innom me en urinprøve fordi eg lurte på jeg hadde UVI men hørte ikkje nåkka anna at eg hadde spor av UVI,men ser de på urinprøven om man er gravid vist man ikkje spørr om dt?

Skrevet

Det vet jeg ikke, men det er bare å stikke på apoteket og kjøpe en graviditetstest da.

Gjest kjøp test på apoteket
Skrevet

Da må de vel teste på det, og det må du be om.

Skrevet

tviler på at de tester urinen for annet enn det du ber om.

Skrevet

tviler på at de tester urinen for annet enn det du ber om.

takk for svar,spurte mora mi og ho sa det ville de se når de testa den for uvi...men ho veit vel ikkje det.skal tel legen imorra,så får høre me han kansje:-)

Skrevet

Jeg vet ikke hva UVI er for noe. Men om du kjøper en test på apoteket så skal de visstnok være svært sikre.!

Skrevet

takk for svar,spurte mora mi og ho sa det ville de se når de testa den for uvi...men ho veit vel ikkje det.skal tel legen imorra,så får høre me han kansje:-)

Jeg har ingen kvalifikasjoner på området - så det kan hende jeg tar feil. Best å ringe legen, ja, evt kjøpe en hjemmetest!

Skrevet

Jeg vet ikke hva UVI er for noe. Men om du kjøper en test på apoteket så skal de visstnok være svært sikre.!

UVI = urinveisinfeksjon

Skrevet

Hvis du ber om at urinen skal testes for UVI blir den kun testet for det. Har du time hos legen kan det hende at legen ber om graviditetstest i tillegg uten at du vet det, men stikker du bare innom og ber om en test for UVI så er det bare det som blir tatt. Man kan ikke se på en slik test at noen er gravide.

Skrevet

Hvis du ber om at urinen skal testes for UVI blir den kun testet for det. Har du time hos legen kan det hende at legen ber om graviditetstest i tillegg uten at du vet det, men stikker du bare innom og ber om en test for UVI så er det bare det som blir tatt. Man kan ikke se på en slik test at noen er gravide.

Har legen lov til å ta en graviditetstest på folk som ikke vet det/ har bedt om det?

Skrevet

Har legen lov til å ta en graviditetstest på folk som ikke vet det/ har bedt om det?

Det gjøres iallefall som en del av en utredning hvis sykdomsbildet er litt"grumsete".

Skrevet

Kjøp en test på apoteket. De tester neppe for graviditet når du har spurt om du har urinveisinfeksjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...