ludda Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 skulle ha hatt mense for nesten 2 uke siden.og da hadde eg mensmurringe men inga blødning.så i dag stakk jeg innom me en urinprøve fordi eg lurte på jeg hadde UVI men hørte ikkje nåkka anna at eg hadde spor av UVI,men ser de på urinprøven om man er gravid vist man ikkje spørr om dt? 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Det vet jeg ikke, men det er bare å stikke på apoteket og kjøpe en graviditetstest da. 0 Siter
Gjest kjøp test på apoteket Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Da må de vel teste på det, og det må du be om. 0 Siter
morsan Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 tviler på at de tester urinen for annet enn det du ber om. 0 Siter
ludda Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Skrevet 2. oktober 2007 tviler på at de tester urinen for annet enn det du ber om. takk for svar,spurte mora mi og ho sa det ville de se når de testa den for uvi...men ho veit vel ikkje det.skal tel legen imorra,så får høre me han kansje:-) 0 Siter
multippel Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg vet ikke hva UVI er for noe. Men om du kjøper en test på apoteket så skal de visstnok være svært sikre.! 0 Siter
morsan Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 takk for svar,spurte mora mi og ho sa det ville de se når de testa den for uvi...men ho veit vel ikkje det.skal tel legen imorra,så får høre me han kansje:-) Jeg har ingen kvalifikasjoner på området - så det kan hende jeg tar feil. Best å ringe legen, ja, evt kjøpe en hjemmetest! 0 Siter
morsan Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg vet ikke hva UVI er for noe. Men om du kjøper en test på apoteket så skal de visstnok være svært sikre.! UVI = urinveisinfeksjon 0 Siter
vintermor Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Hvis du ber om at urinen skal testes for UVI blir den kun testet for det. Har du time hos legen kan det hende at legen ber om graviditetstest i tillegg uten at du vet det, men stikker du bare innom og ber om en test for UVI så er det bare det som blir tatt. Man kan ikke se på en slik test at noen er gravide. 0 Siter
org Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Hvis du ber om at urinen skal testes for UVI blir den kun testet for det. Har du time hos legen kan det hende at legen ber om graviditetstest i tillegg uten at du vet det, men stikker du bare innom og ber om en test for UVI så er det bare det som blir tatt. Man kan ikke se på en slik test at noen er gravide. Har legen lov til å ta en graviditetstest på folk som ikke vet det/ har bedt om det? 0 Siter
vintermor Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Har legen lov til å ta en graviditetstest på folk som ikke vet det/ har bedt om det? Det gjøres iallefall som en del av en utredning hvis sykdomsbildet er litt"grumsete". 0 Siter
Sofline Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Kjøp en test på apoteket. De tester neppe for graviditet når du har spurt om du har urinveisinfeksjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.