Gå til innhold

Noen som tar selo-zok?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har brukt det i ca. 1 1/2 år nå, og opplever færre migreneanfall pr. måned - fra 6 - 8 til 2 - 3.

Det skal sies at jeg samtidig byttet ut all hormonbasert prevensjon (har prøvd det meste: mange P-pilletyper, P-sprøyte, P-plaster) og gikk over til kobberspiral.

I tillegg ble den - over mange år - stive vonde nakken min myk som fløyel. Det er rart, og kan ikke skjønne annet enn at det er Selo-Zok som har gjort det.

hidi, the scorpion

Jeg har brukt det i ca. 1 1/2 år nå, og opplever færre migreneanfall pr. måned - fra 6 - 8 til 2 - 3.

Det skal sies at jeg samtidig byttet ut all hormonbasert prevensjon (har prøvd det meste: mange P-pilletyper, P-sprøyte, P-plaster) og gikk over til kobberspiral.

I tillegg ble den - over mange år - stive vonde nakken min myk som fløyel. Det er rart, og kan ikke skjønne annet enn at det er Selo-Zok som har gjort det.

Så deilig det må være for deg! Min mor bruker det også, og hun er veldig fornøyd.

Det viktigste er vel at det hjelper akkurat deg med plagene dine!

Gjest har migrene

Kan du si noe mer om hvordan den virker? (Har du bivirkninger? Jeg vet det er individuelt, men lurer alikevel.)

Hvor raskt merket du virkningen av den?

• 4 uker senere...
Gjest har migrene

Kunne du sett på spørsmålende under her...? :)

Gjest hjertebanken

jeg har fått selo-zok for hjertebank, men har ennå ikke hentet medisinen på apoteket. Er i tillegg plaget med nakken slik du beskriver. Kanskje selo-zok kan hjelpe mot det også da.

• 2 uker senere...

Annonse

Kan du si noe mer om hvordan den virker? (Har du bivirkninger? Jeg vet det er individuelt, men lurer alikevel.)

Hvor raskt merket du virkningen av den?

Beklager, jeg er ikke så flink til å sjekke "svar til meg".. Men her kommer et svar til deg :-)

Hvis det er veldig varmt, kan jeg få litt for lavt blodtrykk (denne medisinen senker jo blodtrykket). Da blir jeg litt svimmel og kvalm. Det har skjedd kanskje 2 - 3 ganger på den tiden jeg har brukt medisinen.

Virkningen kom etter ca. 2 uker tror jeg. Litt vanskelig å si, men noe sånt.

Ellers merker jeg det godt hvis jeg ikke tar SeloZok noen dager. Da kjenner jeg pulsen i hodet, og føler meg generelt uvel.

Det har skjedd i forbindelse med at jeg har gått tom for medisin, og har somlet med å hente ny. Etter et par slike erfaringer passer jeg godt på å alltid ha den i huset.

jeg har fått selo-zok for hjertebank, men har ennå ikke hentet medisinen på apoteket. Er i tillegg plaget med nakken slik du beskriver. Kanskje selo-zok kan hjelpe mot det også da.

Ja, kanskje - jeg har ikke noe belegg for å si at det er årsaken, men kan ikke finne noen annen forklaring.

Jeg nevnte det for legen, og han syntes ikke det var så rart - uten at han utdypet det, og jeg kom ikke til å spørre mer dessverre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...