Gjest Dr Grey:o) Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Holder på å bli gal... Jeg klør i øynene, nesen, hodebunn, nakken, halsen, haka, ansiktet, ryggen og bena. Jeg kjønner ikke hva det kan være! Jeg har tenkt på om det er noe nytt i huset, men kommer ikke på noe. Ikke nytt skyllemiddel, såper, kremer, blomster ol. Dette er noe av det kjipeste jeg har vært med på. Har tatt loratadin i en uke nå, men klør like herlig. noen som har tips til meg om hva det kan være, eller hva jeg kan gjøre?? 0 Siter
fresja Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Og ikke har du begynt på noe legemiddel eller helsekost, heller! Jeg husker min tante klødde noe forferdelig da hun fikk en ny type tabletter av legen. 0 Siter
org Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Har du rengjort fuglekasse - uten hansker? 0 Siter
Gjest Dr Grey:o) Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Har du rengjort fuglekasse - uten hansker? Ikke vært i nærheten av fuglekasser nei:o) 0 Siter
Gjest Dr Grey:o) Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Og ikke har du begynt på noe legemiddel eller helsekost, heller! Jeg husker min tante klødde noe forferdelig da hun fikk en ny type tabletter av legen. Ingen legemidler eller helsekost. Ikke begynt å spise eller drikke noe nytt heller... 0 Siter
frosken Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Husker en her på dol som tok opp lignende problem for noen år siden (la merke til det fordi jeg selv klødde akkurat da), og husker at legen stilte spørsmål ved om det kunne være skabb, tror jeg. Men hun klødde vel ikke i øynene og nesa. Tar du maks dose av antihistaminet? 0 Siter
Elis31 Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Vedrørende fuglekasse, så kan man ha fuglereder i ventiler etc uten å vite om det. 0 Siter
Gjest gjør jeg Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Kan du reagere på noen medisiner? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.