Gå til innhold

Jeg klør og klør...

Anbefalte innlegg

Gjest Dr Grey:o)
Skrevet

Holder på å bli gal...

Jeg klør i øynene, nesen, hodebunn, nakken, halsen, haka, ansiktet, ryggen og bena.

Jeg kjønner ikke hva det kan være! Jeg har tenkt på om det er noe nytt i huset, men kommer ikke på noe. Ikke nytt skyllemiddel, såper, kremer, blomster ol.

Dette er noe av det kjipeste jeg har vært med på.

Har tatt loratadin i en uke nå, men klør like herlig.

noen som har tips til meg om hva det kan være, eller hva jeg kan gjøre??

Skrevet

Og ikke har du begynt på noe legemiddel eller helsekost, heller!

Jeg husker min tante klødde noe forferdelig da hun fikk en ny type tabletter av legen.

Skrevet

Har du rengjort fuglekasse - uten hansker?

Ikke vært i nærheten av fuglekasser nei:o)

Skrevet

Og ikke har du begynt på noe legemiddel eller helsekost, heller!

Jeg husker min tante klødde noe forferdelig da hun fikk en ny type tabletter av legen.

Ingen legemidler eller helsekost.

Ikke begynt å spise eller drikke noe nytt heller...

Skrevet

Husker en her på dol som tok opp lignende problem for noen år siden (la merke til det fordi jeg selv klødde akkurat da), og husker at legen stilte spørsmål ved om det kunne være skabb, tror jeg. Men hun klødde vel ikke i øynene og nesa.

Tar du maks dose av antihistaminet?

Skrevet

Vedrørende fuglekasse, så kan man ha fuglereder i ventiler etc uten å vite om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...