gnochi Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Dette spørsmålet ble jeg stilt av min lege og skulle få tenke på det til neste gang. Legen presiserte at da tenkte han ikke nødvendigvis på det fysiske. Men jeg greier ikke å se noe annet enn det fysiske i speilet, som utseendet mitt - hva jeg liker og misliker.... Hva er det meningen at jeg skal se da, egentlig...? 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Se ditt virkelige deg, "hvem er du"? 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Kanskje en engstelig person, glad person? Det meste gjenspeiler seg i ansiktet. 0 Siter
Askeladden2007 Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Det jeg tror at han mente var at du skal fortelle han hva du virkelig ser. Og med "ser" i den forstand at hvis du ser deg i speilet, begynner det å komme dumme tanker opp i hodet? For eks: - du er ikke god nok - venninnen din er mye penere - du er dum Når man ser seg selv i speilet så dukker kommentarer opp hele tiden. Det er det selvsnakket du har i din bevissthet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.