Åsemor Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 xbox-reklame, for spillet Halo3... Rolig klassisk pianostykke. Noen som vet hva det heter? 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Skrevet 2. oktober 2007 Har fått svar et annet sted. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Har fått svar et annet sted. Hvordan går det med minstejenta di, Åsemor? Har dere det bra? 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Hvordan går det med minstejenta di, Åsemor? Har dere det bra? Vi har det strålende! Foreløpig er alt bare så fantastisk bra at jeg ikke skjønner hva jeg har gjort for å fortjene dette. I natt har hun sovet fra 22 til 5, så fra 5.15 og har enda ikke våknet, så jeg er helt uthvilt. Hun sover en lang dupp på formiddagen og gliser og smiler hele tida når hun er våken. Har ledd til meg en gang og det var bare SÅÅÅ nydelig. Nå er hun 2 mnd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.