Gå til innhold

ang. kundebehandling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte for en stund siden en jakke, der alle knappene ramlet av etter kort tid.

Gikk tilbake til butikken , og de skulle sende den til en skredder.

Ble da fortalt at jakken skulle være ferdig innen ca tre dager.

Samme dag handlet jeg svært mange varer i butikken, til en stor sum penger, ca 2500 kr.

det er ikke ofte jeg er i denne butikken p.g.a av lang reisevei.

Ringte en dag det forventet at jakken skulle være klar, og sa at jeg kom innom samme dag.

Da jeg kom dit fortalte de at jakken var på vei, og kunne hentes en kort stund etter.Så jeg ventet ca to timer, betalte veldig mye i parkering.

Da hun kom tilbake(hun som skulle hente jakken, som var butikksjef) sa hun at de ikke hadde funnet knappene enda, så den ble ikke ferdig den dagen.Fikk bare beskjed om at "slik var det bare"

Fortalte at jeg hadde ventet lenge og betalt mye i parkeringsavgift, og at jeg hadde fått beskjed om at jakken var ferdig.

Samme dag så jeg at de hadde satt ned varer med 30 %, på de klærne jeg hadde handlet tre dager før.

P.g.a en kampanje, som de selvsagt visste om ,men ikke hadde lov å informere om.

Det skjønner jeg faktisk.

Jeg prøvde likevel å ymte frempå om at jeg ikke hadde vært spesielt heldig med den handelen..

Det jeg vil frem til er at jeg ikke fikk noe som helst kompensasjon, for alt ..

Først kjøpte jeg en jakken der knappene ramlet av, støttet butikken med storhandel til full pris uten noe som helst avslag, og så dette med ventingen til ingen nytte.

Burde jeg ha tatt dette opp og spurt om en kompensasjon, eller burde butikklederen vist såpass srvice at hun faktisk burde kommet på det selv?

Jeg er ikke flink med slik forhandling, og ikke flink til å prute.

Men jeg vet at det er vanlig mange steder at det gis rabatt av leder når en storhandler og kommer over en hvis sum med penger.

Ja dere for synest hva dere vil ,men jeg synest dette rett og slett er for dårlig.

Gjest Signert
Skrevet

Hun burde i alle fall ha betalt for parkeringen din. Og beklaget veldig. For man sier ikke til en kunde at en jakke har kommet uten at den har det. Det er faktisk å lyve. Jeg ville aldri handlet i den butikken mer.

Skrevet

Hun burde i alle fall ha betalt for parkeringen din. Og beklaget veldig. For man sier ikke til en kunde at en jakke har kommet uten at den har det. Det er faktisk å lyve. Jeg ville aldri handlet i den butikken mer.

Enig!

Gjest det er forbannet mye dårlig service i dag
Skrevet

Jeg synes det er slett kundebehandling.

Jeg hadde sakt alt til dem, at de skulle huske hva de hadde lovet, at de skulle hatt tilbudt seg å betale parkeringen min, at de burde hatt serviceinnstilling nok til å gi meg en gave som tort å svie (siden du betalte full pris og ikke fikk lovet jakke) og at de har sett at du er en stortbetalende kunde som nå ikke akter å handle der mer.

Og at de alltid bør tenke på at det finnes ikke bedre, eller dårligere, pr. enn en plaprende kunde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...