Mirabell Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har tatt masse mus i feller, og det har gått bra hver gang. Jeg ville satset på feller med ostebit. Sjekk dem daglig utover høsten. Det er når kulda kommer at musene trekker inn i husene. Vi har forresten ikke hatt mus i huset etter at vi fikk katt. (men katter er vel den minst humane måten å ta livet av mus på, de tyner jo musene lenge før de dreper dem...) 0 Siter
Gjest kvinne 46 Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 I gamlehuset drap eg eit år 19 mus. I musefelle. Eg husker ein gong eksen ga katten mus m/kvitsaus og poteter. Kombinasjonen av ingredienser gjor at det velta seg i magen på meg :-) 0 Siter
multippel Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Det finnes en slags lydlager som musene ikke orker. De rømmer huset. den stikkes inn i en stikkontakt og dere mennesker plages ikke i det hele tatt. Ellers ville jeg heller gått for god gammeldags musefelle enn å den drukningsløsningen som jeg faktisk syns ER dyreplageri. Gift må dere ikke finne på...musene kan legge seg i veggene deres å dø der.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.