Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt masse mus i feller, og det har gått bra hver gang. Jeg ville satset på feller med ostebit. Sjekk dem daglig utover høsten. Det er når kulda kommer at musene trekker inn i husene. Vi har forresten ikke hatt mus i huset etter at vi fikk katt. (men katter er vel den minst humane måten å ta livet av mus på, de tyner jo musene lenge før de dreper dem...)

Gjest kvinne 46
Skrevet

I gamlehuset drap eg eit år 19 mus. I musefelle.

Eg husker ein gong eksen ga katten mus m/kvitsaus og poteter. Kombinasjonen av ingredienser gjor at det velta seg i magen på meg :-)

Skrevet

Det finnes en slags lydlager som musene ikke orker. De rømmer huset. den stikkes inn i en stikkontakt og dere mennesker plages ikke i det hele tatt. Ellers ville jeg heller gått for god gammeldags musefelle enn å den drukningsløsningen som jeg faktisk syns ER dyreplageri. Gift må dere ikke finne på...musene kan legge seg i veggene deres å dø der....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...