Gå til innhold

Innsyn

Anbefalte innlegg

Gjest Millemajo
Skrevet

Jeg har en del innsyn i leiligheten min - særlig på badet. Her om dagen så jeg at noen av naboene mine har lagt en film utenpå vinduet slik at det ser ut som om vinduet er frostet. Er det noen som vet hvor man får tak i slik film??? Og eventuelt hvor mye det koster og om det er vanskelig å få til å bli pent...

På forhånd takk!!!

Skrevet

Ville hørt i jernvareforretning, byggvarebutikk eller baderomsbutikk. Har sett de selger slikt i Select-katalogen, men ville nok ikke satsa på å kjøpe noe der.

Gjest Vekten87
Skrevet

ville hørt på noen av butikkene _soleil_ nevnte.. jeg jobbet en gang på jernvarer butikk hvor vi solgte slike.. var ikke vanskelig å ta på vinduet.. bruk en malingsskrape eller noe til å skyve med.. hvis ikke kan du kanskje ha persienne eller lift gardin??

Skrevet

Vår forretning selger interiør og malingsprodukter, gardiner osv. Vi har slike kontaktpapir til vindusflater. Og det koster 69,- for br.50 cm og 2 meter lengde.

Ta gjerne litt såpevann på vindusflaten før du påfører filmen så sklir den lettere på plass.

Spør på steder som selger kontaktpapir. Bokhandlere, maling og interiørbutikker som er store, bauhaus er steder som kan ha dette.

Gjest Signert
Skrevet

ville hørt på noen av butikkene _soleil_ nevnte.. jeg jobbet en gang på jernvarer butikk hvor vi solgte slike.. var ikke vanskelig å ta på vinduet.. bruk en malingsskrape eller noe til å skyve med.. hvis ikke kan du kanskje ha persienne eller lift gardin??

Har persienne;) Men jeg har en tendens til å ta den opp uten å huske å ta den ned....

Gjest Signert
Skrevet

Hva med "frostet" glassmaling?

Finnes det??? Hvordan blir resultatet? Hvor kjøper man det?

Skrevet

Finnes det??? Hvordan blir resultatet? Hvor kjøper man det?

Du kan kjøpe det på Panduro. Jeg har kjøpr men ennå ikke prøvd det. Jeg antar at det er lurt å hekte ned vinduet først, for å hindre at malingen renner?

Skrevet

Ikea har en type film som man legger rett på vinduet. Kostet under kr 100 og var lett å legge på. Den skal ikke limes, så man drar den bare av igjen dersom man ikke vil ha den på. Jeg har lagt slik film på vinduet til badet, og det gjør at jeg ikke trenger å ha persiennen "lukket" og daglyset slipper da inn ;.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...