Gjest prust Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Om et par uker, skal jeg til Bergen noen dager med jobben. Lurte litt på om jeg skulle ta med badedrakt og prøve å svømme en gang eller to? Er det svømmehall i Bergen sentrum? Finnes det noe ekstra der - altså mer enn bare basseng - tenker på noe SPA light e.l.....? Hvis jeg derimot heller tar med joggesko - hvor er det greit å jogge når en bor i Bergen sentrum? Vil ikke jogge på asfalt, men på grus eller skogssti. Det er kanskje ikke kjempeaktuelt, fordi fritida mi blir etter klokka fem, og det er kanskje litt skummelt å jogge i skogen da.... Eller er det langt til skogsløyper kanskje? 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Sentralbadet ligger i sentrum. Den er helt grei, men det er ikke noe ekstra der. http://www.bergen.kommune.no/idrett?articleId=5176&artSectionId=604§ionId=604 For en kort joggetur i nærheten av sentrum er Fløenstien fin. Den går langs vannet bak Bergen Storsenter. Langs mesteparten av strekningen går det grus og asfalt parallelt, så du kan velge, og der er det belysning. Utenom det har vi mest fjellturer å by på her i byen 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 kan anbefale de samme som mallet, fløyen er en kjempefin tur, men kanskje ikke så greit å gå aleine på kveldstid.. sentralbadet er helt greit.. men vi har også vannkanten, det er noen minutter med buss utenfor sentrum. der har de et kjempestort kjøpesenter,ishall,bowling svømmehall og masse mer.. men så er det det om du vil ta buss ut av sentrum da...?? ellers vet jeg egentlig ikke om noe mer... http://www.vestkanten.no/ ville heller badet her enn sentralbatet..... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 kan anbefale de samme som mallet, fløyen er en kjempefin tur, men kanskje ikke så greit å gå aleine på kveldstid.. sentralbadet er helt greit.. men vi har også vannkanten, det er noen minutter med buss utenfor sentrum. der har de et kjempestort kjøpesenter,ishall,bowling svømmehall og masse mer.. men så er det det om du vil ta buss ut av sentrum da...?? ellers vet jeg egentlig ikke om noe mer... http://www.vestkanten.no/ ville heller badet her enn sentralbatet..... Sjekket linken din, og det ser ut som om det badelandet er stengt. Åpning 12. november. Så da blir det sentralbadet på meg, hvis jeg i det hele tatt skal bade. Bor du i Bergen? Kanskje jeg kommer på sykehuset med blomster hvis du føder i uke 42? :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Sentralbadet ligger i sentrum. Den er helt grei, men det er ikke noe ekstra der. http://www.bergen.kommune.no/idrett?articleId=5176&artSectionId=604§ionId=604 For en kort joggetur i nærheten av sentrum er Fløenstien fin. Den går langs vannet bak Bergen Storsenter. Langs mesteparten av strekningen går det grus og asfalt parallelt, så du kan velge, og der er det belysning. Utenom det har vi mest fjellturer å by på her i byen Takk for tips! Synes den svømmehallen ser ok ut - litt dyrere enn i Kr.sand. Det må bli tirsdag kveld da! Får se hva det blir til. 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Sjekket linken din, og det ser ut som om det badelandet er stengt. Åpning 12. november. Så da blir det sentralbadet på meg, hvis jeg i det hele tatt skal bade. Bor du i Bergen? Kanskje jeg kommer på sykehuset med blomster hvis du føder i uke 42? :-) jepp det gjør jeg.. eller 20 min utenfor... skal få fødselen i gang til du kommer ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 jepp det gjør jeg.. eller 20 min utenfor... skal få fødselen i gang til du kommer ) Ikke fød i helga da - jeg kommer til å være uten internett frem til søndag kveld! Vent til søndag 14., da kommer jeg til Bergen :-D 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Ikke fød i helga da - jeg kommer til å være uten internett frem til søndag kveld! Vent til søndag 14., da kommer jeg til Bergen :-D har term 15 så skal ikke se bort ifra det men jeg håper på 12.. men blir nok ikke før 20 eller noe.. er jo typisk.. hvor lenge blir du da?? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 har term 15 så skal ikke se bort ifra det men jeg håper på 12.. men blir nok ikke før 20 eller noe.. er jo typisk.. hvor lenge blir du da?? Kommer søndag 14. om kvelden, og reiser igjen torsdag ettermiddag/kveld - med fly. Skal sannsynligvis treffe ei venninne onsdag kveld, men ellers har jeg ingen planer om kveldene :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.