Gå til innhold

Nedsatt følsomhet

Anbefalte innlegg

Gjest nedsatt følsomhet

Kjære Mette, jeg har en svært redusert følsomhet i penis, særlig i penishode som reduserer sexopplevleser, og derav min lyst, og derav min og min kones livskvalitet. Tidligere har jeg kompensert for dette gjennom er ekstremt sexliv med bruk av ulike leketøy, men nå er min kone gravid og vi ønsker ikke bruke noe i frykt for å skade babyen så lysten er helt borte. Det har fått meg til å tenke mer og mer på den reduserte følsomheten som jeg tror kom som resultat av at sykehuset la meg i strekk med sterkt press i underlivet når jeg brakk lårbeinet som yngre. Da hadde jeg 0 følsomhet i en periode på 6-8 uker, og nå kan jeg altså knipse så hardt jeg kan på penishodet uten å føle ubehag. Forsøkte snakke med en lege om det for mange år siden og han avfeide det hele og begynte slå spøker om at andre menn ville misunne meg. Men det er ikke gøy og ikke ha glede av sex, og på toppen av det hele føler jeg at følsomheten gradvis blir dårligere og dårligere, men det kan være psykisk siten sexlysten er borte, ikke vet jeg. Finnes det muligheter for å øke følsomheten? kan dette være symptomer på en sykdom? jeg har ingen vanlig smittsom sykdom i alle fall, men tenker kreft eller annet? all hjelp mottas med takk, men please ikke svar "se en lege" for der ble jeg ledd ut sist, og min fast lege er håpløs. TTusen takk for all hjelp, hilsen fortvilet

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287255-nedsatt-f%C3%B8lsomhet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...