Gjest nedsatt følsomhet Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Kjære Mette, jeg har en svært redusert følsomhet i penis, særlig i penishode som reduserer sexopplevleser, og derav min lyst, og derav min og min kones livskvalitet. Tidligere har jeg kompensert for dette gjennom er ekstremt sexliv med bruk av ulike leketøy, men nå er min kone gravid og vi ønsker ikke bruke noe i frykt for å skade babyen så lysten er helt borte. Det har fått meg til å tenke mer og mer på den reduserte følsomheten som jeg tror kom som resultat av at sykehuset la meg i strekk med sterkt press i underlivet når jeg brakk lårbeinet som yngre. Da hadde jeg 0 følsomhet i en periode på 6-8 uker, og nå kan jeg altså knipse så hardt jeg kan på penishodet uten å føle ubehag. Forsøkte snakke med en lege om det for mange år siden og han avfeide det hele og begynte slå spøker om at andre menn ville misunne meg. Men det er ikke gøy og ikke ha glede av sex, og på toppen av det hele føler jeg at følsomheten gradvis blir dårligere og dårligere, men det kan være psykisk siten sexlysten er borte, ikke vet jeg. Finnes det muligheter for å øke følsomheten? kan dette være symptomer på en sykdom? jeg har ingen vanlig smittsom sykdom i alle fall, men tenker kreft eller annet? all hjelp mottas med takk, men please ikke svar "se en lege" for der ble jeg ledd ut sist, og min fast lege er håpløs. TTusen takk for all hjelp, hilsen fortvilet 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/287255-nedsatt-f%C3%B8lsomhet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Du er dessverre kommet på feil forum, gynekologi er om kvinners underliv. Legg ditt spørsmål til forum for seksualitet. Jeg håper man kan hjelpe deg her. Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/287255-nedsatt-f%C3%B8lsomhet/#findComment-2305457 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.