Gå til innhold

Når melde fra til politiet?

Anbefalte innlegg

Gjest Etterforsker i dag
Skrevet

Min tidligere samboer overlot hunden sin til meg på fredag,sa han skulle være borte et par dager.Nå har det gått 5 dager,og han er fremdeles borte.Har prøvd å ringe ham,sende sms,men ingen respons.Bare at mobilen er utenfor dekning eller avslått.

Han har jo samværsrett med barna,og skulle egentlig vært tilbake igjen pga dette.

Han er en del ustabil,og venter på time til psykiatrisk team.

Han sa ingenting om hvor han skulle til meg,men andre har hørt at han sa han skulle på guttetur til sverige.

Jeg har vært i kontakt med foreldrene hans,men de har ikke hørt eller sett noe til ham.

Barna spør jo om hvor pappa er,og sannheten er at jeg vet ikke.

Bør jeg kontakte politiet,eller avvente det hele???

Gjest hos oss
Skrevet

Vet du hvem som er fastlegen hans / annet helsepersonell han har kontakt med? Du kunne jo prøve å ringe dem først. Er han i jobb?

Hvis det ikke fører frem, ville jeg sagt til barnas farmor/farfar at jeg ringte politiet. Med mindre de er sterkt i mot det / har andre gode forslag, ville jeg meldt ham savnet hos politiet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...