Gjest Desperat snart! Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er en jente på 22 år, jeg har nå hatt kjønnsvorter i snart 3 år. Første gang jeg gikk til lege fikk jeg Condyline til å påføre selv, så fikk jeg Wartec, men ingen av disse hjalp. Jeg har også vært på Olafiaklinikken i Oslo hvor jeg fikk fryst bort noen av vortene, men nå er de tilbake igjen, i flertall! Iallefall 10 stk, noen små og andre ganske store. Jeg har også fått arr etter at jeg fikk fryst de bort. Vortene er kun utvendig, altså på ytre kjønnslepper og rundt skjedeinngangen, nå har jeg også fått en i endetarmsåpningen. De er ikke ubehagelige, men det er utrolig flaut, og jeg har sluttet å ha sex med samboeren min. Jeg føler meg på en måte litt skitten. Da jeg var hos lege sa han at de vanligvis forsvinner av seg selv ganske fort, innen ett år. Det gjelder ikke mitt tilfelle. Jeg har også hørt at de kan føre til kreft. Nå har jeg flyttet, så jeg har ingen ny fastlege ennå, og det er for langt å reise til Olafiaklinikken. Jeg er for gammel til å gå på helsestasjonen for ungdom. Jeg trenger råd om hvor jeg kan henvende meg i nærheten av Tønsberg, og om hvor mye behandling vil koste, er det en behandling som kan fungere for meg? Dette er veldig tungt for meg psykisk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/287265-kj%C3%B8nnsvorter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.