Gjest Vekten87 Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 fikk plutselig så lyst å kjøpe en fot krem.. har litt hard hud på helen, ellers er de ok.. noen som har noen gode råd til en god krem?? viktig å ta vare på føttene, noe jeg ikke er flink til! har fotmasasje maskin, har brukt den to ganger :s 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg bruker en krem som ikke er fotkrem, men en ganske så fet krem, nemlig Locobase Repair fra apoteket. Ganske fet, men jeg tar et par tynne ullsokker utenpå og hopper så til sengs, tar fotbad før jeg legger meg innimellom. Deilig! Huden blir silkemyk og god. ) 0 Siter
morsan Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg bruker produkter fra Scholl. Innimellom tar jeg fotbad med etterfølgende filing. Har både 'vanlig' fotkrem fra Scholl samt den som er spesielt beregnet på sprukne heler. 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg synes fotkremene til Scholl er veldig gode, både peeling-kremen og de til å smøre inn beina med etterpå. Anbefales! 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg synes fotkremene til Scholl er veldig gode, både peeling-kremen og de til å smøre inn beina med etterpå. Anbefales! kjøpes den på apoteket eller vanlig butikk?? 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 kjøpes den på apoteket eller vanlig butikk?? Apotekene har ofte det beste utvalget, men en del butikker med parfymeriavd har disse også. Eller helsekostbutikker. 0 Siter
Helmi Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har skikkelige problemføtter og er fast kunde hos fotterapeut. Men fotkremen min er ikke noen vanlig fotkrem: den heter Carbaderm, det står vel hudkrem på tuben. Fåes på apoteket. Bedre fotkrem har jeg ikke prøvd, Scholl sine produkter har ingen effekt på mine knusktørre fotsåler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.