Gå til innhold

fotkrem

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87
Skrevet

fikk plutselig så lyst å kjøpe en fot krem..:) har litt hard hud på helen, ellers er de ok.. noen som har noen gode råd til en god krem??

viktig å ta vare på føttene, noe jeg ikke er flink til! har fotmasasje maskin, har brukt den to ganger :s

Skrevet

Jeg bruker en krem som ikke er fotkrem, men en ganske så fet krem, nemlig Locobase Repair fra apoteket. Ganske fet, men jeg tar et par tynne ullsokker utenpå og hopper så til sengs, tar fotbad før jeg legger meg innimellom. Deilig! Huden blir silkemyk og god. :o)

Skrevet

Jeg bruker produkter fra Scholl. Innimellom tar jeg fotbad med etterfølgende filing. Har både 'vanlig' fotkrem fra Scholl samt den som er spesielt beregnet på sprukne heler.

Gjest Gurojenta
Skrevet

Jeg synes fotkremene til Scholl er veldig gode, både peeling-kremen og de til å smøre inn beina med etterpå. Anbefales!

Gjest Vekten87
Skrevet

Jeg synes fotkremene til Scholl er veldig gode, både peeling-kremen og de til å smøre inn beina med etterpå. Anbefales!

kjøpes den på apoteket eller vanlig butikk??

Gjest Gurojenta
Skrevet

kjøpes den på apoteket eller vanlig butikk??

Apotekene har ofte det beste utvalget, men en del butikker med parfymeriavd har disse også. Eller helsekostbutikker.

Skrevet

Jeg har skikkelige problemføtter og er fast kunde hos fotterapeut. Men fotkremen min er ikke noen vanlig fotkrem: den heter Carbaderm, det står vel hudkrem på tuben. Fåes på apoteket. Bedre fotkrem har jeg ikke prøvd, Scholl sine produkter har ingen effekt på mine knusktørre fotsåler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...